شناسهٔ خبر: 60138 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

آدم نژاد خبر داد:

حرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به سمت هوشمندسازی با استفاده ار فناوری‌های برتر/ رونمایی از اپلیکیشن موبایل و نرم‌افزار مدیریت ناوگان ایرساید در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

شهرام آدم نژاد مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اعلام رونمایی از از اپلیکیشن موبایل و نرم‌افزار مدیریت ناوگان ایرساید در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: این مجموعه با استفاده از فناوری‌های برتر به سمت هوشمندسازی حرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شهرام آدم‌نژاد در نشستی که به منظور رونمایی از طرح‌های هوشمند سازی شهر فرودگاهی امام (ره)، برگزار شده بود، این طرح‌ها را یک اقدام مفهومی مثبت و ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: ما در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به دنبال توسعه و بالا بردن کیفیت خدماتی هستیم که در اختیار مردم قرار می‌گیرد و از این رو در ماه‌های گذشته اقدامات قابل توجهی در این حوزه صورت گرفته است.

وی به ارائه ۴۰ خدمت مستقیم به مردم در این مجموعه اشاره کرد و افزود: اگر حتی یکی از این خدمات به شکل مناسب به مردم نرسند، در فرآیند کلی رضایت آن‌ها تاثیر منفی می‌گذارد. از این رو ما تلاش کردیم با تلفیق سه عامل تخصص، تعهد و خلاقیت، برآورد کیفیت خدمات به مردم افزایش یابد.

آدم‌نژاد به تغییر پارادایم از "دولت محور توسعه" به "دولت محرک توسعه" اشاره کرد و ادامه داد: از این رو ما تلاش کردیم با استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان و توان متخصصان جوان در طراحی و اجرای این طرح‌ها استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با اشاره به استفاده از فناوری‌های نو در طرح‌های هوشمند سازی این مجموعه گفت: مبارزه با فساد، کاهش ارتباط مستقیم با مسافران و تبدیل شنیدار به گفتار بخشی از امکاناتی است که در این عرصه به مردم ارائه می‌شود.

وی به مساله مسئولیت اجتماعی اشاره کرد و افزود: شهر فرودگاهی تلاش کرده در عرصه‌های مختلف مانند محیط زیست، استفاده از نخبگان و افزایش بهره‌وری برنامه‌ریزی‌های جدی را در دستور کار قرار دهد که در آینده نتایج آن‌ها به طور مشخص برای مسافران و مردم قابل لمس خواهد شد. ما برای نخستین بار از فناوری هوش مصنوعی در اپلیکیشن فرودگاه استفاده کردیم و قطعا خدماتی که به مسافران ارائه می‌شود، آن‌ها را از مراجعه به دیگر بخش‌ها بی‌نیاز می‌کند.

گفتنی است روز شنبه 28 مهرماه 97 در مراسمی با حضور دكتر آخوندي از دو طرح اپلیکیشن موبایل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) که خدماتی مانند اطلاعات پرواز، اطلاعات تاکسی و پارکینگ، نقشه فرودگاه، پرداخت عوارض خروج از کشور و ... را به صورت هوشمند و با استفاده از فناوری تبدیل گفتار به نوشتار انجام می‌دهد، و همچنین نرم‌افزار مدیریت هوشمند ناوگان ایرساید رونمایی شد.

 

نظر شما