شناسهٔ خبر: 60142 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برای حضور میلیونی زائران اربعین حسینی (ع)

اجرای آخرین مراحل توسعه محور ایلام- مهران و ایمنی جاده‌ای

جلسه اداره كل راه وشهرسازی استان ایلام در حال انجام آخرین مراحل توسعه محور ایلام- مهران و اجرای ایمنی در نقاط كارگاهی برای حضور میلیونی زائران اربعین حسینی (ع) است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان ایلام در جلسه كمیته زیرساخت اربعین كه در سالن جلسات پایانه مرزی مهران با حضور معاون امور عمرانی استانداری ایلام و مدیران دستگاه‌های عضو كمیته مذكور  برگزار شد، مدیركل راه وشهرسازی استان از اجرای آخرین مراحل توسعه محور ایلام- مهران و ایمنی جاده ای برای حضور میلیونی زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.

كاظمی با اعلام اینكه ۸۰درصد محور ایلام- مهران به صورت چهار خطه زیر بار ترافیك قرار دارد گفت: در بیست درصد باقیمانده پیمانكاران مشغول ایمن سازی نقاط كارگاهی می باشند تا گره ترافیكی در تردد زائرین نداشته باشیم.

وی خاطر نشان كرد با توجه به اصلاحات صورت گرفته در نقاط پر ترافیك سالهای گذشته خوشبختانه در این نقاط شاهد تردد عادی هستیم ودر زمان برگشت زائرین نیز تمهیدات لازم برای تردد  اندیشیده شده است.

كاظمی در خصوص محور مهران- ملكشاهی - ایلام نیز گفت: احداث واریانت گردنه ترشابه در این محور خوشبختانه به پایان رسیده و با این وجود در صورت ترافیك محور ایلام- مهران در زمان برگشت زائرین قسمتی از ترافیك به این محور جایگزین منتقل خواهد شد.

 

نظر شما