شناسهٔ خبر: 60149 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

داريوش باقرجوان خبر داد:

انسداد لاين يك محور ميناب- بندرعباس

داریوش باقرجوان داريوش باقرجوان اعلام نمود: كيلومتر ۸۱.۶ تا ۸۳.۱ محور ميناب - بندرعباس از تاريخ ۹۷/۷/۳۰ لغايت۹۷/۸/۲۷ جهت عمليات احداث و نصب سیستم توزین در حال حركت مسدود خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان هرمزگان داریوش باقرجوان  اعلام نمود: كیلومتر ۸۱.۶ تا ۸۳.۱ محور میناب – بندرعباس از تاریخ۹۷/۷/۳۰ لغایت ۹۷/۸/۲۷ جهت عملیات احداث و نصب سیستم توزین در حال حركت مسدود خواهد شد .

مدیركل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان هرمزگان افزود: با نصب این سیستم در نزدیکی پلیس‌‌راه‌ها می‌توان اطلاعات بسیار مفیدی از ترافیک جاده بدست آورد که در شناسایی نقاط ضعف و قوت کنترل مسیر در نگهداری بهینه از جاده و حفاظت از جان رانندگان با مشخص نمودن وسایل نقلیهٔ متخلف (دارای اضافه بار و یا اضافه سرعت) کارا می‌باشد.

همچنین این سیستم با ارائهٔ آمارهای دقیق از تردد کلیهٔ خودروهای عبوری بر اساس کلاس‌بندی خودرو‌ها، پلیس راهبر را در برنامه‌ریزی و پیش‌بینی شرایط جاده یاری می‌نماید.

وی یادآور شد: عملیات احداث و نصب سیستم توزین در حال حركت در كیلومتر ۸۱.۶ تا ۸۳.۱  بطول حدودا  ۲۵۰۰ متر در لاین یك محور میناب-بندرعباس بمدت ۲۰روز مسدود خواهد شد .

باقرجوان افزود:این عملیات به صورت ۲۴ ساعته می باشد و جهت روان بودن ترافیك  مسیر ، یک لاین از همان محور جهت تردد آزاد می باشد.

نظر شما