شناسهٔ خبر: 60260 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

گردشگری ریلی در لرستان کلید می‌خورد/آماده‌باش راه‌آهن لرستان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

قطار با توجه به عبور قطارهای زائران حسینی از راه‌آهن لرستان، آمادگی کامل برای سوخت‌گیری دیزل‌ها و خدمات‌رسانی به زائران در این اداره کل وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، رحمت رحمت نژاد مدیرکل راه‌آهن لرستان، بابیان این خبر گفت: در ایام اربعین حسینی تمام قطارهای فوق‌العاده این دوره زمانی، از ناحیه لرستان عبور می‌کند و بر همین اساس آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی ایجادشده است.

وی اضافه کرد: با پایان عملیات بازسازی ایستگاه‌های این مناطق، می‌توانیم در ارائه خدمت به کاروان‌های راهیان نور نیز فعال‌تر عمل کنیم.

رحمت نژاد گفت: با اعلام آماده‌باش به همکاران، آمادگی کامل برای سوخت‌گیری دیزل‌ها و خدمات‌رسانی به زائران در این اداره کل وجود دارد.

وی همچنین با تأکید بر ارتقای کیفیت خدمات به مسافران، خبر داد: بازسازی سالن انتظار، نمازخانه و سرویس بهداشتی ایستگاه‌های راه‌آهن در این اداره کل آغاز و در حال انجام است.

این مقام مسئول در خصوص ظرفیت‌های گردشگری بکر این استان هم گفت: آبشار بیشه یکی از قابلیت‌های توریستی منطقه است و در این حوزه، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سفر خود به این استان بر این جاذبه تأکید داشت و درخواست کرد تا قطارهای گردشگری به مقصد لرستان راه‌اندازی شود.

وی افزود: آبشار بیشه و مناظر بکر طبیعی در مسیر قطارهای حومه‌ای لرستان قرار دارد و می‌توان با افزایش این قطارها، بخش گردشگری این اداره کل را فعال کرد.

برچسب‌ها: