شناسهٔ خبر: 60280 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نماینده استان گیلان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

وزارت راه و شهرسازی ویترین توسعه شهری و عمرانی کشور است

محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: قصد مجلس شورای اسلامی همراهی و همکاری به منظور رای اعتماد به محمد اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی است، چرا که وی در پست های متعدد مرتبط با حوزه راه و شهرسازي فعال بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدحسین قربانی، در خصوص معرفی محمد اسلامی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی به مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: وزارت راه وشهرسازی ویترین توسعه شهری و عمرانی کشور است و در این راستا نیازمند وزیری کارآمد، پیگیر و با انرژی در همه عرصه‌ها هستیم. 

 نماینده استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سابقه محمد اسلامی در حوزه راه اتفاق بسیار مناسبی به منظور انتخاب وزیر راه و شهرسازی است، بیان کرد: توجه به توسعه بنادر، راه‌آهن، توسعه نظام شهری، توجه به بافت‌های فرسوده، توسعه راه‌های روستایی، خرید هواپیما و مسائلی از این دست مهم‌ترین موضوعات مورد توجه مجلس شورای اسلامی در حوزه راه و شهرسازی است.

 وی تاکید کرد: از آنجا که محمد اسلامی استاندار مازندران بوده است می تواند در توسعه فعالیت بنادر کشور نقش اثرگذاری داشته باشد.