شناسهٔ خبر: 60324 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان صورت گرفت:

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در بندر شهید رجایی/ کاشت نهال برای یادمان کارکنان

مراسم جشنواره فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در حالی در بندر شهید رجایی برگزار شد که از بخش های قابل توجه آن می توان به کاشت نهال برای یادمان هفت تن از کارکنانی که در زمان اشتغال دعوت حق را لبیک گفته بودند، پیاده روی و مسابقات متنوع ورزشی اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، در این جشنواره که به همت کمیته ورزش، اداره امور عمومی و خدمات و روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برگزار شد، عفیفی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، کوهساری مدیر کل تجهیزات سازمان بنادر به همراهی جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان بخش های مختلف منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این برنامه صبحگاهی که حدود دوساعت به طول انجامید، پس از پیاده روی در محوطه اداری و پیمودن مسیر یک کیلومتری، در برنامه نمادین کاشت نهال برای یادمان و گرامیداشت یاد و خاطره هفت تن از همکاران فوت شده حضور یافتند.

پس از آن در زمین ورزشی مهمانسرای بندر شهید رجایی، گردهم آمدند تا با شرکت در مسابقات مختلف ورزشی، صبح کاری یکی از روزهای پاییزی خود را به شکلی متفاوت آغاز کنند.

در ابتدای این مراسم اله مراد عفیفی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و رییس کمیته ورزش این اداره کل ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی گفت: در این مجموعه بزرگ اقتصادی، به منظور ایجاد شرایط سلامتی و تندرستی همکاران و حضور پرنشاط آنها در جامعه و محیط کار، فضاها و امکانات ورزشی مناسبی ایجاد شده است.

وی افزود: امکانات ورزشی موجود در شهرک های شهیدان رجایی و باهنر جزو بهترین ها در سطح شهر بندرعباس محسوب می شود.

عفیفی پور یاد و خاطره همکاران در گذشته طی سال های اخیر را گرامی داشت و اقدام ابتکاری کاشت نهال برای این همکاران را حرکتی قابل تحسین دانست.

گفتنی است، این برنامه در راستای سیاست های کلان سازمان بنادر و دریانوردی پیرامون توسعه و گسترش ورزش همگانی با هدف ایجاد شادابی و نشاط بین کارکنان، تقویت روحیه مشارکت و تعمیم آن در زندگی اجتماعی برگزار شد.

شایان ذکر است، برگزاری مسابقات اطلاعات عمومی، طناب کشی، حلقه زنی و تیراندازی با کمان از دیگر بخش های این جشنواره بود که با استقبال گسترده همکاران مواجه شد و در پایان به ۳۰نفر از شرکت کنندگان برگزیده در بخش های مختلف، هدایایی تقدیم شد.

از دیگر نکات قابل توجه و پیامدهای مثبت این رویداد می توان به تشکیل هیات ورزشی تیراندازی با کمان اشاره کرد که کوهساری مدیر کل تجهیزات سازمان بنادر برای حمایت از این اقدام، قول مساعد داد.