شناسهٔ خبر: 60373 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خبرداد:

ارایه خدمات ۴۱۰ گشت راهداری به زایران اربعین حسینی

مانور نوروزی راهداری بیش از۴۱۰ گشت راهداری متشكل از نیروهای پرتلاش راهداری و مجهز به دستگاهها و ماشین‌آلات راهداری در محورهای منتهی به مرزهای شملچه، چذابه و مهران در استانهای خوزستان و ایلام مستقر و آماده ارایه خدمات به زائران اربعین سالار شهیدان می‌باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای حیدر مطاعی معاون راهداری این سازمان با اعلام این خبر گفت:  گشت‌های راهداری امروز چهارشنبه دوم آبان ماه در استان خوزستان ۱۹۳ گشت راهداری متشكل از ۲۰۰ نفر از پرسنل راهداری در مرزهای شلمچه و چذابه مستقر شده و در حال آماده‌باش هستند. این در حالی است كه در این دو مرز دو اكیپ ثابت و ۱۲ اكیپ سیار نیز آماده خدمات‌رسانی به زائران هستند.

وی افزود : این گشت‌ها ملزم به گشت‌زنی و انجام پیمایش در ۱۴ هزار و ۱۴۴ كیلومتر از محورهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه هستند و هرگونه مشكلات احتمالی موجود را شناسایی كرده، نسبت به برقراری سطح دسترسی روان مسافران كربلای  معلی اقدام می‌كنند.

معاون راهداری تصریح كرد :  ۲۱۷ گشت راهداری متشكل از ۲۰۰ نفر از پرسنل راهدار در محورهای منتهی به مرز مهران مستقر هستند این در حالی است كه در این مرز ۱۸ اكیپ ثابت و ۳۰ اكیپ سیار نیز مستقر  هستند كه ملزم به انجام گشت‌زنی و پیمایش هزار و ۲۱۹  كیلومتر از این محورها بوده، نسبت به شناسایی مشكلات احتمالی و انجام اقدامات راهداری در جهت استقرار امنیت جاده‌ها و روانی تردد برای زائران می‌باشد.

نظر شما