شناسهٔ خبر: 60376 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

شهرام آدم نژاد مطرح کرد:

حمایت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از محمد اسلامی/ رفتار، منش، برنامه‌های اجرایی، عملیاتی و تسهیل‌گرانه اسلامی موجب حمایت متخصصان از وی است

شهرام آدم‌نژاد مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ضمن اعلام حمایت این مجموعه از انتخاب محمد اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به رفتار و منش و برنامه‌های اجرایی، عملیاتی و تسهیل‌گرانه ایشان حمایت متخصصین حمل و نقل و مسکن از ایشان حتمی است.  

شهرام آدم‌نژاد، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در ارتباط با انتخاب محمد اسلامی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی گفت: در چند روز گذشته برنامه‌ها، منش و نگاه ایشان که ملاحظه و منتشر شد، با واکنش‌های خیلی خوب بخش‌های تخصصی، به خصوص حمل‌ونقل مواجه شد.

آدم نژاد با اشاره به اینکه مجموعه وزارت راه و شهرسازی بسیار گسترده، تخصصی و اجرایی است، افزود: نگاه ایشان به این مجموعه که در جهت تسهیل فرآیندهای اجرایی است، بسیار مورد اقبال عمومی قرار گرفت.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم با توجه به نگاه مهندس اسلامی مبنی بر تسهیل فرآیندهای عملیاتی و اجرایی تمام مجموعه‌های تخصصی وزارت راه و منش و رفتار و برنامه‌های خوب ایشان یقینا تمام بخش‌های تخصصی حمل‌ونقل و شهرسازی حمایت خوبی از ایشان خواهند داشت.

مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به سوابق اجرایی محمد اسلامی در حوزه هوایی اشاره کرد و گفت: ایشان در تمام سطوح حمل و نقل هوایی و حمل و نقل رزومه خیلی خوبی دارند. چه در بحث شهرسازی، چه طراحی و چه اجرای صنعتی فعالیت کردند واین نقطه قوت ایشان است.

وی افزود: به نظر من با افزایش ارتباط و سینرجی بین سازمان‌ها و پیش گرفتن روند توسعه یقینا ایشان موفق خواهند شد. برنامه‌هایی که ارائه کردند و نگاه تسهیل گرانه‌ای که ارائه دادند در تمام شقوق مورد اقبال عمومی مجموعه متخصصین قرار گرفته است، بنابراین مطمئنا حمایت قاطع از ایشان را در در تمام بخش‌ها شاهد خواهیم بود.

آدم نژاد در پایان گفت: با توجه به رفتار و منش و برنامه‌های اجرایی، عملیاتی و تسهیل‌گرانه ایشان حمایت متخصصین حمل و نقل و مسکن از ایشان حتمی است.  

نظر شما