شناسهٔ خبر: 60392 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

فرزانه شرفبافی اعلام کرد:

حمایت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از محمد اسلامی/ انتخاب اسلامی نتیجه توسعه‌گرایی دولت است/ نوسازی ناوگان هوایی و مقابله با تحریم‌ها در برنامه اسلامی

شرفبافی-اسلامی مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام حمایت این سازمان از محمد اسلامی به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: در برنامه های ایشان ضرورت نوسازی ناوگان هوایی و ضرورت هماهنگی علمی تر و قوی تر سازمان های مرتبط هوانوردی و راهکارهای مقابله با تحریمها به چشم می خورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرزانه شرفبافی، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیامی اختصاصی برای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حمایت سازمان متبوع خود را از انتخاب محمد اسلامی به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اعلام کرد. در این پیام آمده است:

«آقای مهندس اسلامی مدیری توسعه محور و مدبری عملگراست. بدیهی است تصدی وزارت راه و شهرسازی در شرایط حال حاضر کاری است دشوار ولی انتخاب ایشان در این پست نشان از شناخت دقیق و توسعه گرایی دولت و ریاست محترم جمهوری می باشد.

شخصیت فردی، تحصیلات اکادمیک ، سوابق علمی و فعالیت های اجرایی ایشان نشان از تلفیق علم با عمل دارد. شخصیت مردمی ایشان در استانداری همدلی و همراهی کامل مردم را بهمراه داشته است. 

آقای مهندس اسلامی احاطه خوبی بر کلیه موضوعات و مشکلات وزارت راه و شهرسازی دارند و بر جوانگرایی، صلاحیت علمی و تعهد مدیران زیر مجموعه خود تاکید دارند. 

در برنامه های ایشان ضرورت نوسازی ناوگان هوایی و ضرورت هماهنگی علمی تر و قوی تر سازمان های مرتبط هوانوردی و راهکارهای مقابله با تحریمها به چشم می خورد.»

نظر شما