شناسهٔ خبر: 60398 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

آدم نژاد مطرح کرد:

تسریع جذب سرمایه‌گذاری‌‌ خصوصی و توسعه شهر فرودگاهی امام

شهرام آدم‌نژاد مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام (ره) با بیان اینکه این شرکت در فازهای بعدی توسعه خود نیازمند جذب سرمایه‌گذاری است، گفت: پیش‌بینی می‌شود با برنامه سرپرست وزارت راه بر فراهم‌سازی شرایط نوین برای تشویق بخش خصوصی، جذب سرمایه‌گذاری‌ تسریع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از فارس، شهرام آدم‌نژاد با بیان اینکه یکی از موضوعات اصلی در فرودگاه امام خمینی (ره) جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است، اظهار داشت: شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در فازهای بعدی توسعه خود نیازمند سرمایه‌گذاری است، سرپرست وزارت راه و شهرسازی در تبیین برنامه‌های خود یکی از اولویت‌ها را تسریع و تسهیل جذب سرمایه‌ها عنوان کرده است که مطلوب به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: آنچه در برنامه سرپرست وزارت راه و شهرسازی آمده است، نگاه عملیاتی و تسهیل فرآیندهای اجرایی است و قطعاً این موضوع مطلوب متخصصان بخش حمل و نقل و البته مسکن است.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود با تأکیدات سرپرست وزارت راه و شهرسازی بر موضوع فراهم‌سازی شرایط نوین برای تشویق بخش خصوصی، جذب سرمایه‌گذاری‌ها تسریع می‌شود و این موضوع برای شرکتی نظیر شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) که نیازمند سرمایه‌گذاری خصوصی برای توسعه‌های آتی است، مناسب به نظر می‌رسد.

آدم‌نژاد با اشاره به گستردگی فعالیت‌ها در بخش‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود با ورود سرپرست جدید وزارت راه و شهرسازی برنامه‌های توسعه‌ای وزارت راه و شهرسازی در مد‌های مختلف حمل و نقل به خوبی پیاده شود و شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) نیز در این حوزه توسعه یابد.