شناسهٔ خبر: 60411 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

مجلس از ابتدای معرفی به مهندس اسلامی نظر مثبت داشت/برنامه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی مطابق با برنامه ششم توسعه است

هدایت الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه برنامه مهندس اسلامی برنامه خوبی است که منطبق بر برنامه ششم توسعه است گفت: از همان ابتدای معرفی مهندس اسلامی برای تصدی‌گری وزارت راه و شهرسازی از سوی دکتر روحانی نمایندگان مجلس به ایشان نظر مثبت داشتند.

هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک، در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با تأکید بااینکه برنامه مهندس اسلامی برنامه خوبی است تصریح کرد: بااین‌وجود به نظر بنده وزیر پیشنهادی راه و  شهرسازی باید تعامل بیشتری با نمایندگان مجلس داشته باشد تا با درصد رأی بالا راهی این وزارت خانه شود.

وی بابیان اینکه برخلاف دیگر وزرای پیشنهادی قاطبه نمایندگان نسبت به مهندس اسلامی نظر مثبتی دارند افزود:باید توجه کرد که برنامه ارائه‌شده از سوی ایشان برنامه جامعی است که منطبق بر برنامه ششم است.

خادمی با تأکید بر اینکه مهندس اسلامی برای تصدی‌گری وزارت راه و شهرسازی شانس بالایی برای کسب رأی اعتماد دارد اظهار کرد: بنده مهندس اسلامی را برای تصدی‌گری وزارت راه و شهرسازی تائید کرده همچنین عملکرد وزارتخانه متبوع را در این چندساله مثبت ارزیابی می‌کنم و به نظرم حضور مهندس اسلامی باعث تداوم فعالیت‌های مثبت این وزارتخانه خواهد شد.

لازم به ذکر است حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهوری روز یکشنبه، ۲۹ مهرماه در نامه‌ای به هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، گزینه‌ پیشنهادی خود برای وزارت راه و شهرسازی را معرفی کرد.

بر این اساس، محمد اسلامی استاندار مازندران،  برای وزارت راه و شهرسازی به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

همچنین جلسه بررسی صلاحیت و رأی اعتماد به وزیران پیشنهادی دولت، از ساعت ۱۳ روز شنبه (پنجم آبان) در صحن علنی مجلس برگزار می‌شود.

نظر شما