شناسهٔ خبر: 60456 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در محل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان میناب صورت گرفت:

برگزاری كمیته هماهنگی ارتقاء ایمنی شرق استان هرمزگان

میرداد میردادی نشستی با هدف تحقق اهداف مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در جهت كاهش تصادفات با حضور معاون راهداری – رئيس اداره ايمنی و ترافيك ؛ رئيس اداره ايمنی و حريم و ساير اعضای كميته تشكيل شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان ، نشستی با هدف تحقق اهداف مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در جهت كاهش تصادفات با حضور معاون راهداری – رئیس اداره ایمنی و ترافیك ؛ رئیس اداره  ایمنی و حریم ، معاون فنی و نظارت بر بهره‌برداری حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان و جانشین فرماندهی پلیس راه استان و سایر اعضای كمیته تشكیل شد.

معاون راهداری به بیان راهكارها جهت كاهش تصادفات پرداخت و گفت :یكی از راههای كاهش تصادفات تمركز بر روی نقاط پرحادثه به صورت نقطه‌ای می‌باشد.  

وی افزود: با متمركز نمودن نیروها و امكانات بر روی نقاط حادثه خیز و آسیب شناسی و تحلیل جاده‌ای ، مجزا نمودن باندهای رفت و برگشت راههای روستایی و تأمین روشنایی رفوژ وسط آنها تاحدود زیادی از تصادفات جلوگیری خواهد شد.

میرداد میردادی در این نشست عنوان كرد بهسازی محور میناب تا دوراهی روستای راونگ در حوزه استحفاظی میناب در دستور كار قرار دارد.

در این نشست روسای ادارات میناب و رودان گزارش عملكرد و آمار تصادفات حوزه استحفاظی شهرستانهای خود را جهت تحقق هر چه بهتر وضعیت جاده‌ها تشریح نمودند.

در همین راستا در حوزه استحفاظی میناب ، ذاكری رئیس این اداره عنوان كرد كه خوشبختانه در شش ماهه اول سال جاری از لحاظ تصادف فوتی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با كاهش روبرو بوده ایم.

رئیس اداره ایمنی و حریم نیز از خط كشی و همچنین نصب علائم و برج نوری در محورهای شرق استان خبر داد.

در ادامه صابری خورگو  معاون فنی و نظارت بر بهره برداری یكی از تاثیر گذارترین بخش‌ها را در جهت ایمن سازی محورها ، هوشمند سازی جاده ها دانست و اظهار داشت در این زمینه فعالیتهایی صورت گرفته در آینده ای نزدیك به توسعه این بخش در سطح استان خواهیم پرداخت .