شناسهٔ خبر: 60508 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در ابلاغی از سوی وزير راه و شهرسازی صورت گرفت؛

درج آگهی تبریک در رسانه ها لازم نيست/ پیام تبریک وگل نفرستید

محمد اسلامی امضا وزیر راه و شهرسازی دولت دوازدهم در نخستین ابلاغ در اولين روز كاری خود در این وزارتخانه از همه واحدهای ستادی، سازمان ها و شركت‌های تابعه، ادارات كل استانی و غيره درخواست كرد از چاپ پیام تبریک در روزنامه‌ها و ارسال گل پرهيز کنند.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه وشهرسازي، محمد اسلامي با ابراز قدردانی از مدیران و كاركنان وزارت راه وشهرسازي از آنان خواست از ارسال تاج گل و یا سایر اقدامات مشابه و یا درج آگهی تبریک در رسانه ها خودداری کنند.

وزیر راه و شهرسازي امروز يكشنبه ۶ آبان ماه با استقبال خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی اولین روز کاری خود را به عنوان وزیر راه و شهرسازی آغاز کرد.

اسلامي اعلام كرد: انتظار می رود این رویه در خصوص سایر موارد مشابه مانند اعیاد و مناسبت های ملی و دینی نیز رعایت شود زیرا به یقین بهترین شادباش و محبت همکاران برای اینجانب همان ارائه پیشنهادات و نقدهای اصولی است که بتواند در حوزه های مختلف وظایف تعیین شده برای این وزارتخانه، منشا تحول، ارتقا بهره وری و اصلاح امور در راستای ارائه خدمات شایسته به شهروندان شود.

محمد اسلامي روز گذشته توانست با اقناع نمایندگان خانه ملت با ۱۵۱ رای مثبت به کرسی وزارت راه و شهرسازی دست یابد.

در مراسم استقبال از وزیر جدید راه و شهرسازی، معاونان، مدیران ستادی و شرکت های تابعه همچنین کارمندان ساختمان شهيد دادمان وزارت راه و شهرسازي به نمایندگی از خانواده بزرگ وزارت راه و  شهرسازی حضور داشتند.

نظر شما