شناسهٔ خبر: 60514 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خبر دارد:

جابه‌جایی بیش از ۷۰ هزار مسافر اصفهانی برای شركت در مراسم اربعین حسینی

مهدی خضری مدیركل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: از ۲۰ مهر تا پنج آبان سال جاری بیش از۷۰ هزار مسافر با حمل ونقل عمومی برای شركت در مراسم اربعین حسینی جابه جا شده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان، مهدی خضری مدیركل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اظهار كرد: بر اساس آخرین آمار ارسال شده از سوی شركت‌های مسافربری و همانطور كه پیش بینی می شد بیشترین زوار اصفهانی، مرز مهران را برای سفر خود انتخاب كرده اند.

وی افزود: ۴۹هزار و ۹۲نفر از مسافران اصفهانی از مرز مهران،۱۲ هزار و ۷۲۳مسافر از مرز چذابه و ۶هزار و ۷۷۵ مسافر از مرز شلمچه به كربلا سفركردند.

مدیركل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان تعداد مسافری كه به طور مستقیم و با شركت‌های حمل ونقل بین المللی از اصفهان به كربلا سفر كرده‌اند را حدود یك هزار و ۴۵۰ مسافر عنوان كرد و گفت: ۶۰ سفر دربستی نیز از اصفهان به مقصد كربلا و نجف انجام شده است.

خضری تعداد كل سفرهای ثبت شده از اصفهان را  نیز دوهزار و۱۳۵ سفر اعلام كرد و افزود: ۱۴۵۷ سفر از مرز مهران،۴۳۰ سفر از چذابه و۲۴۸ سفر از مرز شلمچه انجام شده است.

خضری از نظارت شبانه روزی اداره مسافر و اداره ایمنی و ترافیك اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان بر شركتهای مسافربری خبر داد و گفت: برای جلوگیری از حوادث احتمالی بازرسان بر روند انجام صحیح و كامل معاینه فنی اتوبوس ها و سایر شاخص های اثرگذار بر كیفیت سفر نظارت ویژه دارند.

وی تصریح كرد: حجم مسافرت برای سفرهای اربعین در روزهای آتی كاهش خواهد یافت.

نظر شما