شناسهٔ خبر: 60529 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رییس سازمان هواپیمایی کشوری:

بعيد است تغییرات اساسی در ساختار سازمان هواپیمایی کشوری داشته باشیم/ ساختار هواپیمایی کشوری بر اساس استانداردهای جهانی است

علی عابدزاده رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه ساختارهای این سازمان بر اساس استانداردهای ایکائو مدون شده است، گفت: بعيد است تغییرات اساسی در ساختار سازمان هواپیمایی کشوری داشته باشیم و مسیر پیشین این سازمان کماکان ادامه می‌یابد.

علی عابدزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به انتخاب وزیر جدید راه و شهرسازی، درباره رویکرد آتی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از آنجایی که سازمان هواپیمایی کشوری برای آینده خود حرکت بر اساس استانداردهای جهانی را هدف‌گذاری کرده است، مسلما این مسیر عوض نخواهد شد.

وی ادامه داد: کماکان مانند گذشته بر اساس قوانین و مقررات ایکائو جلو خواهیم رفت، همانطور که در طول چهار سال اخیر نیز تمام ساختارهای سازمان بر اساس استانداردهای ایکائو مدون شده است.

عابدزاده ادامه داد: بعید می دانم تغییرات اصولی و اساسی در سازمان هواپیمایی کشوری انجام شود. ما راه خود را انتخاب کرده‌ایم و راه درست یکی است. این راه را ادامه خواهیم داد.

نظر شما