شناسهٔ خبر: 60560 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

امروز طی سفر به استان ایلام انجام گرفت:

بازدید وزیر راه و شهرسازی از محور جایگزین مهران - ملکشاهی - ایلام / اجرای واریانت ترشابه به منظور حذف گردنه‌های صعب‌العبور

اسلامي در جمع وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به استان ایلام و بازدید از پایانه مرزی مهران از محور جایگزین مهران - ملکشاهی - ایلام در منطقه واریانت ترشابه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به استان ایلام و بازدید از پایانه مرزی مهران از محور جایگزین مهران - ملکشاهی - ایلام در منطقه واریانت ترشابه بازدید کرد.

واریانت ترشابه به طول ۵ کیلومتر اجرا شده و هدف از احداث آن حذف گردنه‌های صعب‌العبور به ارزش حدودا ۱۳ میلیارد تومان گزارش شده است.

این محور در ایام اوج تردد به عنوان جایگزین محور مهران - ایلام اعلام شده است.

گفتنی است وزیر راه و شهرسازی که به منظور بازدید از پایانه مرزی مهران به استان ایلام سفر کرده است همچنین در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، اعلام کرد: اولین سفر خود را برای بازدید از مرز مهران قرار دادیم تا به خدمت مردم عزیز ایلام برسیم و از این مرز بازدید داشته باشیم و بتوانیم وضعیت عبور و مرور را بررسی کنیم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بازدید و بررسی زیرساخت ها، بررسی مسائل و مشکلات و برنامه ریزی برای آینده از اهداف این سفر است.

اسلامی تصریح کرد: در نظر داریم در طی این سفر با بررسی مسائل و مشکلات، با تمهیداتی که استاندار محترم استان داشتند و برنامه‌هایی که از گذشته آغاز شده است بتوانیم برنامه‌ریزی منسجمی را انجام دهیم به نحوی که زیرساخت ها و شرایطی که برای عبور و مرور وجود دارد برای رفاه حال مردم عزیز ارتقا پیدا کند. در عین حال معتقدیم که باید بتوانیم از این یک ارتقای سطح سرویسی را برای همه هموطنان ایجاد کنیم./

نظر شما