شناسهٔ خبر: 60579 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مديرکل فرودگاه‌های استان خوزستان خبر داد:

برقراری پرواز اهواز – مشهد شرکت هواپيمايی وارش / انجام ۲۰ پرواز فوق العاده جهت ارايه خدمات به زائران اربعين حسينی

وارش مديرکل فرودگاه‌های استان خوزستان از برقراری پرواز هواپيمايی وارش در مسير اهواز- مشهد و بالعکس و نيز انجام حدود ۲۰ پرواز فوق العاده زائران جهت شرکت در مراسم اربعين حسينی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های خوزستان؛ محمد رضا رضایی مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان گفت: با توجه به حجم تقاضای مسافران و نیز سهولت در تردد زائران در مسیر اهواز – مشهد و بالعکس شرکت هواپیمایی وارش اقدام به برقراری پرواز در مذکور شد.

وی افزود: این پرواز روزهای یکشنبه، سه شنبه، پنج شنبه و جمعه در ساعت ۱۵:۰۰ از مشهد وارد فرودگاه و ساعت ۱۶:۰۰ به مقصد مشهد مقدس فرودگاه اهواز را ترک می کند.

رضایی به پروازهای فوق العاده انجام شده در این مدت نیز اشاره کرد و گفت: در روزهای منتهی به آغاز مراسم اربعین حسینی، تاکنون حدود ۲۰ پرواز  فوق العاده که  بیشتر آنها از مبداء تهران، مشهد و بالعکس بودند در کنار پروازهای برنامه این فرودگاه اقدام به جابجایی مسافران و زائران کرده اند.

گفتنی است؛ همه ساله زائران بی شماری از اقصی نقاط کشور جهت حضور در مراسم اربعین حسینی در کشور عراق به استان خوزستان سفر می کنند که در این میان فرودگاه اهواز توانسته نقش مطلوب و بسزایی در امر جابجایی زائران در این ایام ایفا کند.

نظر شما