شناسهٔ خبر: 60596 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر خبر داد :

پخش آنلاین سخنرانی‌های همایش بین‌المللیICOPMAS ۲۰۱۸/ ایجاد اتاق فکر جهت ارتقای دانش مهندسی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی کشور

حمید خلیلی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: کلیه سخنرانی‌های مهم و کلیدی و همچنین ارائه مقالات پذیرفته شده در سیزدهمین همایش بین المللی دو سالانه سواحل، بنادر و سازه های دریایی (ICOPMAS) ، به صورت زنده و برخط ( آنلاین) از طریق اینترنت برای مخاطبان پخش می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمید خلیلی مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر با اعلام این خبر افزود: در راستای امکان مشارکت بیشتر متخصصین و دانشجویان در همایش ICOPMAS ۲۰۱۸، سخنرانی ها و مقالات برگزیده شده، بدون محدودیت مکانی و به صورت زنده و آنلاین در اینترنت برای مخاطبین پخش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد : از اهداف اصلی برگزاری همایش فوق می‌توان به فراهم نمودن بستر لازم جهت تبادل آخرین دستاوردها، تجربیات و نوآوری‌های علمی و اجرایی، ایجاد اتاق فکری جهت ارتقای دانش مهندسی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی کشور و ارائه توانمندی‌های غیرقابل انکار متخصصین کشور در عرصه بین‌الملل اشاره کرد. 

بر اساس این گزارش، همایش بین‌المللی دوسالانه سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی (ICOPMAS) با  ۲۸ سال سابقه به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای تخصصی منطقه،  در دو  بعد ملی و بین‌المللی مطرح است.  

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، گفتنی است که مباحث ارائه شده در این همایش از سوی چهره‌های علمی ـ پژوهشی، اساتید دانشگاهی، دانش‌پژوهان و متخصصین کشور جمهوری اسلامی ایران و جامعه بین‌الملل از برد فراگیر جهانی برخوردار است.

نظر شما