شناسهٔ خبر: 6070 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

ربيعي اعلام كرد:

جزئياتي از مسكن ويژه اقشار كم درآمد/ ۲۰ هزار واحد مسکونی به خانوارهای دارای معلول و زنان سرپرست خانوار تحویل می شود

ربيعي وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تا پایان سال جاری ۲۰ هزار واحد مسکونی به خانوارهای شناسایی شده دارای زن سرپرست خانوار و یا دارای دو فرزند معلول واگذار می‌شود و این فرآیند در سال‌های آتی نیز ادامه می‌یابد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي، علی ربیعی روز جمعه به همراه شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از مرکز توانبخشی کورس واقع در خیابان فدائیان اسلام بازدید کرد.

ربیعی پس از بازدید از کارگاههای مختلف این مرکز که به طور عام زنان دارای معلولیت جسمی و یا زنان سرپرست خانوار در آن اشتغال داشتند، با تهنیت به مناسبت روز زن و مادر در جمع خبرنگاران گفت: تحویل مسکن به خانوارهای دارای دو فرزند معلول و یا خانوارهایی که زنان سرپرست آن هستند، شناسایی و اولویت بندی های لازم در دستور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفته است.

بر اساس گزارش ايرنا، وي با اشاره به تفاهمنامه ای که بین وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی صورت گرفته است گفت: تلاشهای زیادی برای تحقق تحویل مسکن به خانوارهای یادشده در حال انجام است، ضمن آنکه تا پایان سال جاری خانوارهای شناسایی شده می توانند مسکن خود را دریافت کنند./

نظر شما