شناسهٔ خبر: 6074 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۴ ميليون تردد نوروزی در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

جاده ترافيك مدیرکل حمل ونقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری از ۴ميليون تردد نوروزی در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان چهار محال و بختياري٬ فريبرز کرمی  از جابجايي تعداد ۱۸۷هزار و ۱۶۳  نفر مسافر از تاريخ ۲۵اسفندماه ۹۳ لغايت ۱۵فروردين بوسيله ناوگان حمل و نقل عمومي استان خبر داد و گفت: این تعداد مسافر با ۱۵ هزار و ۲۰۰ سفر درون و برون استانی مسافرت کردند.

وی اظهار کرد: از این مجموع ۵۰هزار و ۳۰۰ مسافر با هزار و ۷۳۸ سفر با اتوبوس، ۱۹۷ هزار و ۸۰۰ مسافر بوسيله ۶ هزار مینی بوس و حدود ۳۰هزار مسافر بوسيله ۷هزار سفر با سواری کرایه انجام شد.

کرمی اظهار کرد: طي اين مدت بيش از ۴ميليون تردد در محورهای مواصلاتی استان به وسیله دستگاه های تردد شمار ثبت شده است. که نسبت به مدت مشابه سال قبل دو درصد افزایش را نشان می دهد.

وی افزود: بیشترین تردد در محور چلگرد به شهركرد با۲۴۴هزار۲۹۸ تردد و کمترین تردد نیز در محور سه راهي بهشت آباد به امير آباد با ۳۳هزار و۶۹۴ تردد ثبت شده است.

مدیرکل حمل ونقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری از همكاري شايسته مسئولين ارشد استان و دستگاه هاي ذيربط از جمله اداره كل راه و شهرسازي ،پليس راه و راهور ، امداد و نجات اورژانس، امداد خودرو ، شهرداريها، شركتهاي بيمه اي، فرودگاه شهركرد و آژانس هواپيمايي، هواشناسي، هلال احمر و ساير دستگاهها تقدير وتشكر بعمل آور.

نظر شما