شناسهٔ خبر: 6075 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

هاشمی به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

همراهی اعضای كميسيون عمران با آخوندی در بازدید از مركز مديريت راه‌ها/ کیفیت مدیریت نوروزی جاده‌ها در سال ۹۴ افزایش یافت

سیدمهدی هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس از همراهی اعضای این كميسيون با دکتر آخوندی در بازدید از مركز مديريت راه‌های کشور خبر داد و گفت: براساس گزارش‌های اولیه امسال مدیریت نوروزی جاده‌ها در مقایسه با سال ۹۳ بهتر بود.

سیدمهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بازديد اعضای كميسيون عمران از مركز مديريت راه‌های کشور خبر داد و گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دعوت کرد تا نمایندگان از این مرکز دیدن کنند که براساس وظایف نظارتی اعضای کمیسیون روز سه‌شنبه ۲۵ فروردین این دعوت را اجابت می‌کنند.

وی افزود: بعد از بازدید تأثیر مرکز مدیریت راه‌ها بر ارتقا وضعیت و بهره‌وری جاده‌ها به بحث و بررسی گذاشته می‌شود و پس از دریافت گزارش عملکرد میزان پیشرفت‌ها در این حوزه براساس قانون برنامه پنجم توسعه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس درباره استقبال مردم از سامانه اطلاع‌رسانی ۱۴۱ برای دریافت اطلاعات ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور یادآور شد: براساس گزارش‌های اولیه وضعیت مدیریت نوروزی جاده‌ها در مقایسه با سال گذشته از شرایط بهتری برخوردار بود که بعد از بازدید از مرکز مدیریت راه‌های کشور نظر اعضای کمیسیون جمع‌بندی و اعلام می‌شود./

نظر شما