شناسهٔ خبر: 60750 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور کارشناسان حقوقی ۷ استان صورت گرفت:

برگزاری دوره آموزشی- کاربردی حقوقی وزارت راه و شهرسازی در کرمانشاه

جلسه چهارمین دوره کارگاه آموزشی- کاربردی حقوقی وزارت راه و شهرسازی با حضور مدیرکل حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن و با مشارکت جمعی از مدیران و کارشناسان حقوقی ادارات راه و شهرسازی استان‌های لرستان، قزوین، مرکزی،کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، خوزستان و کردستان به مدت دو روز به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل  راه و شهرسازی استان کرمانشاه،نعمت مرادی معاون املاک و حقوقی اداره كل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری این کارگاه گفت: با توجه به ضرورت آشنایی کارشناسان حقوقی با آخرین قوانین و مقررات مصوب در ایران و همچنین افزایش اثربخشی و کارایی واحدهای حقوقی سازمان در نظارت و اجرای پرونده‌های حقوقی، این اداره کل میزبان برگزاری چهارمین دوره کارگاه آموزش حقوقی کاربردی است.

این کارگاه ۲ روزه،۱و۲ آبانماه جاری با حضور مدیرکل حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن و تعداد ۴۸ نفر از مدیران و کارشناسان حقوقی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های استان‌های لرستان، قزوین، مرکزی،کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، خوزستان،کردستان و کرمانشاه با محوریت  مباحث حقوقی برگزار شد.

مدیرکل حقوقی و رفع تصرفات سازمان ملی زمین و مسکن نیز در ابتدای برگزاری کارگاه آموزشی گفت: در چارت آموزشی، اساساً برای این‌گونه آموزش‌ها برنامه‌ریزی نشده، اما علی‌رغم این‌که آموزش‌های تدوین‌شده سالانه به جای خودش مؤثر است، اما کاربردی نیست و آموزش‌های کارگاهی فرصتی است تا از یکدیگر مسائل خوبی یاد بگیریم.

غلام عباس نظرخانی افزود: موضوعاتی که در این کارگاه مطرح می‌شود، در هیچ جای دیگری مطرح نخواهد شد؛ چرا که همکاران دفاتر حقوقی راه و شهرسازی استان‌ها، همه کاربلد و به‌روز هستند؛ بنابراین، چون این کارگاه امکان تجربه‌اندوزی را به همه ما می‌دهد، امیدوارم استفاده لازم را از این کارگاه ببریم.

وی ادامه داد: در این کارگاه هر استان موضوع خودش را ارائه می‌کند؛ ضمن این‌که این مباحث بین تمام استان‌ها مشترک است، اما هر استان مسئولیت برگزاری کارگاه و موضوع خاص خود را بر عهده دارد که البته به این معنی نیست استان‌های دیگر مشارکت نکند.

 

نظر شما