شناسهٔ خبر: 60821 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مطرح شد:

برگزاری مانور پدافند غیرعامل در بنادر کنگان و عسلویه

بندر مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از برگزاری مانور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در بنادر کنگان و عسلویه با هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت، تقویت ساختارها ، تجهیزات و نیروی انسانی متخصص خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر ،همزمان در دو بندر کنگان و عسلویه اظهار داشت: این مانور در حوضچه بنادر عسلویه و کنگان با هدف ارتقاء آمادگی نیروها در راستای مقابله با اهداف دشمنان برگزار شد.

وی نام مانور را پیشگیری از اقدامات خرابکارانه دو لنج باری همزمان در دو بندر کنگان و عسلویه اعلام کرد و افزود: هدف از اجرای مانور آشنایی مفهومی با منشا تهدیدات پدافند غیرعامل و بررسی و تقویت ارتباطات دستگاه‌های همکار و عضو کارگروه تخصصی مخاطرات دریایی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر مدت اجرای این مانور را یک ساعت دانست و خاطرنشان کرد: در رزمایش و تمرین پدافند غیرعامل بنادر عسلویه و کنگان مسئولان دستگاه‌های اجرایی، دریابانی، نیروی دریایی سپاه، آتش‌نشانی، اورژانس، لنج‌داران، نیروی انتظامی، شناور ناجی ۲ ، شناور هادی ۵ و دو فروند لنج باری همکاری کردند.
ارجمندزاده شناسایی نقاط ضعف و قوت، تقویت ساختارها ، تجهیزات و نیروی انسانی متخصص را از اهداف برگزاری مانور یاد شده دانست.

نظر شما