شناسهٔ خبر: 60846 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

افزایش اعتبارات راه روستایی شهرستان فاروج در خراسان شمالی

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : اعتبارات راه روستایی شهرستان فاروج در استان باید افزایش پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی ، مصطفی زاده در جلسه رفع مشکلات و موانع شهرستان فاروج که با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در روز سه شنبه ۱۵ ابان ۹۷ برگزار شد اظهار داشت: ۳ پروزه راه روستایی شامل خرق به بام ،چری به تبریان و راه روستایی پیرعلی در این جلسه مطرح شد که در سال ۹۷ راه روستایی پیرعلی فاقد اعتبار مصوب در شورای برنامه ریزی شهرستان است.

وی به پروژه راه روستایی خرق به بام اشاره کرد و افزود: این محور شامل ۱۳کیلومتر است که ۸کیلومتر ان در حال اجرا توسط پیمانکار می باشد و مابقی آن بصورت آنتنی بوده و باید بصورت پروژه جدید تعریف و به مناقصه گذاشته شود.

مصطفی زاده اضافه کرد:در راه روستایی چری به تبریان هم پیمانکار مشغول فعالیت است و اعتبار مصوب این راه روستایی در سال ۹۷ مبلغ ۲۰ میلیارد ریال می باشد که تاکنون هیچ تخصیصی صورت نگرفته است.

استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه به افزایش اعتبارات راه‌های روستایی و تخصیص اعتبارات اشاره کرد و اظهار داشت: باید هرچه سریعتر نسبت به تخصیص اعتبار پروژه‌های راه روستایی اقدام کنند تا روستاییان عزیز مشکلی در رفت و آمد نداشته باشند.

نظر شما