شناسهٔ خبر: 60943 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر فناوری و ارتباطات راهداری کشور خبر داد؛

فعالیت ۴ هزار و ۸۰۰ شرکت حمل و نقلی در کشور

حسین متولی مدیركل دفتر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از فعالیت ۴ هزار و ۸۰۰ شرکت حمل و نقلی در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، حسین متولی در مراسم افتتاحیه سامانه نوبت دهی مکانیزه در پایانه کالا همدان با اشاره به اینکه مسئولیت ۹۰درصد حمل و نقل کشور به عهده سازمان راهداری است، اظهار داشت: هم اکنون حدود ۳۰۰ هزار ناوگان و ۴ هزار و ۸۰۰ شرکت حمل و نقلی در سطح کشور مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه نوبت دهی در پایانه کالا همدان افزود: این سامانه ها به شکل یکپارچه و به منظور شفاف سازی امور راه اندازی می شود. متولی ادامه داد: همدان سومین شهر کشور است که در آن این سامانه راه اندازی می شود.

مدیركل دفتر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات راهداری یادآور شد: به همین منظور تفاهمنامه ای منعقد شد که در آن همه شرکت ها واگذاری باز از طریق این سامانه را پذیرفتند و مقرر شد هیچ‌گونه باری خارج از این سامانه واگذار نشود و همه اقدامات از لحظه ورود و خروج بار از طریق این سامانه پیگیری شود.

حسین متولی خاطرنشان کرد: سعی داریم در آینده این سیستم را بر روی موبایل ها اجرایی کرده و خدمات را از طریق گوشی به اطلاع رانندگان برسانیم.

این مسئول ضمن قدردانی از تلاش مجموعه حمل و نقل استان ابراز امیدواری کرد در مراجعات بعدی شاهد جابجایی تمامی بارها از طریق این سیستم باشیم.

نظر شما