شناسهٔ خبر: 60953 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در سازمان بنادر و دریانوردی برگزار می‌شود؛

سمینار آموزشی لجستیک و زنجیره حمل و نقل/ حضور نمایندگان اتحادیه اروپا ۲۱ و ۲۲ آبان در تهران

سمینار سمینار آموزشی "لجستیک و زنجیره حمل و نقل " با حضور ۱۶ نفر از مقامات ارشد بخش حمل و نقل اتحادیه اروپا در روزهای ۲۱ و ۲۲ آبان‌ماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، افتتاحیه این سمینار با حضور محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و مدیران ارشد این سازمان ساعت ۹ صبح دوشنبه ۲۱ آبان در محل سازمان بنادر و دریانوردی برگزار می‌شود. در سمینار آموزشی «لجستیک و زنجیره حمل و نقل که با هماهنگی اداره کل حمل و نقل اتحادیه اروپا، در تهران برگزار می شود، به مباحثی چون «نقش زنجیره تأمین در حمل و نقل دریایی» و «نحوه عملیات بندری در ایران و اتحادیه اروپا» پرداخته می شود.

  «تحلیل و بررسی خدمات حمل و نقل بندری و دریایی و خدمات لجستیک در ایران و اروپا»؛ «هوشمند سازی بنادر و پنجره واحد خدمات بندری و دریایی و تأثیر آن در زنجیره حمل و نقل» و «ایمنی و محیط زیست دریایی و نقش آن در زنجیره تأمین کالا» از دیگر عناوین این سمینار قلمداد می شود.

 در دوره آموزشی لجستیک و زنجیره حمل و نقل  که از ساعت ۹ صبح روز ۲۱ آبان ماه سال جاری آغاز می شود، علاوه بر مدیران و کارشناسان سازمان بنادر در ستاد و بنادر کشور، نمایندگان  وزارت راه و شهرسازی، وزارت خارجه، اعضای انجمن پایانه‌داران بنادر کشور، اعضای انجمن خطوط کشتیرانی، اتحادیه مالکان کشتی، گمرک جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی نفتکش و کارشناسان صنعت حمل و نقل کشور حضور خواهند داشت.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، گفتنی است، خدمات لجستیک شامل همه خدماتی که تکمیل کننده انتقال کالا از فروشنده به خریدار نهایی است را شامل می‌شود که ممکن است این خدمات لجستیک در قالب تغییر ماهیت کالا، تغییر بسته‌بندی کالا یا تکمیل ارزش افزوده کالا باشد. در همه بخش‌های سازمان بنادر و دریانوردی و همچنین بنادر کشور موضوع لجستیک و خدمات ارزش افزوده در قالب‌های مختلف و با تعاریف متفاوت استفاده می‌شود

نظر شما