شناسهٔ خبر: 6096 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدير فنی و اجرايی راه و شهرسازی گلستان:

پيشنهادات سازنده پيمانكاران به جذب اعتبارات عمرانی كمك می‌كند

مسکن مهر استان گلستان مدیر فني و اجرايي راه و شهرسازی گلستان از پيمانكاران و مشاوران اين حوزه خواست كه با ارائه پيشنهادات سازنده، مديريت فني و اجرايي را در جذب اعتبارات عمرانی ياری كنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، اسدالله پناه يزدان در نشست هم انديشي با پیمانکاران و مهندسین مشاور و همکار اداره کل، افزود: نياز داريم كه از تجربيات پيمانكاران و مشاوران كه بازوان اجرايي اداره كل هستند در جهت جذب بهينه اعتبارات و تعريف منطقي و مبتني بر قوانين پروژه ها استفاده كنيم.

وي گفت: اميدواريم بتوانيم با برنامه ريزي هاي سازنده پيمانكاران و مشاوران و جذب اعتبارات عمراني مورد نياز  ۶ پروژه اين بخش را تا پايان سال مالي ۹۳ به اتمام برسانيم.

پناه يزدان اضافه كرد: ۷۰ درصد از منابع مالي اين پروژه ها در اواخر سال ۹۳ تخصيص يافت كه براي جذب مابقي آن نيازمند سرعت در اجرا و تعامل بيش از پيش پيمانكاران هستيم.

نشست هم انديشي مديران راه و شهرسازي با پیمانکاران و مهندسین مشاور و همکار با هدف بیان اهداف، تنگناها و انتظارات راه و شهرسازی و بهره مندی از نظرات، انتقادات و پیشنهادات پیمانکاران و مشاوران در سالن اجتماعات اداره راه و شهرسازی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد./

نظر شما