شناسهٔ خبر: 6117 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره امور ترمینا‌ل‌های فرودگاه امام خمینی خبر داد:

تردد بیش از ۵۴۷ هزار مسافر نوروزی از فرودگاه امام

فرودگاه امام خمینی(ره) رئیس اداره امور ترمینا‌ل‌های فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: در ایام نوروز امسال بیش از ۵۴۷ هزار مسافر از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تردد کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)٬ فرشاد مرزوقی اظهار کرد: در ایام نوروز امسال تعداد  ۵۴۷ هزار و ۸۴۴ نفر از این فرودگاه تردد کردند که  یک رکورد بی‌سابقه در انجام پذیرش و اعزام مسافر در فرودگاه امام (ره) محسوب می‌شود.

رییس اداره امور ترمینال‌ها و اماکن فرودگاه امام خمینی (ره) با اشاره به استفاده حداکثری مسافران از امکانات فرودگاهی گفت: به جهت رفاه حال مسافران محترم تمهیدات ویژه‌ای از قبیل افزایش فضای سالن پذیرش بار، جابه‌جایی گیت‌های گذرنامه، افزودن ۱۵۰۰ چرخ دستی انتقال بار به مجموع چرخ‌دستی‌های موجود در این فرودگاه و عملیاتی کردن پل ارتباطی بین ترمینال مسافری و پارکینگ ۳ از جمله اقدامات این فرودگاه برای افزایش تسهیلات و خدمات عملیات نوروزی بوده است.

وی ادامه داد: امسال با توجه به افزایش پروازها و علاقه‌مندی مردم به استفاده از اتومبیل شخصی جهت حضور در فرودگاه، میزبان بیش از ۱۴ هزار خودرو بودیم که با همکاری پیمانکار مربوطه و پلیس فرودگاه این خودروها در امنیت کامل در پارکینگ‌های تعیین شده مستقر و اسکان داده شد.

این مقام فرودگاه امام (ره) با بیان اینکه بحث رفاهی مردم و مسافران یکی از مسائل مورد تاکید وزیر راه وشهر سازی در جریان بازدید نوروزی وی از این فرودگاه در روز ۲۸ اسفند ۹۳ بود، خاطرنشان کرد: بر همین اساس در سالن پذیرش مسافر، غرفه عرضه محصولات مورد نیاز مردم راه‌اندازی شد که همین اقدام رضایت‌مندی مراجعان به فرودگاه را افزایش داد.

مرزوقی به جلسات متعدد مدیران فرودگاه با مدیران ایستگاه‌های شرکت‌های هواپیمایی داخلی وخارجی و پیمانکاران ترمینال مسافری فرودگاه امام (ره) در جهت خدمت‌رسانی بهتر به مردم اشاره و تصریح کرد: در ماه‌های پایانی سال گذشته جلسات متعددی برگزار و باعث شد امسال به نحو شایسته ومطلوب‌تری به مردم خدمت‌رسانی شود.

وی ادامه داد: در این جلسات تمهیدات لازم در خصوص بازگشت مسافران در روزهای پایان تعطیلات نوروزی و انتقال آنها پیش‌بینی شدکه از آن جمله فراخوان کلیه تاکسی‌های شرکت طرف قرارداد از تهران، حضور صد درصدی تاکسی‌های فرودگاهی و حضور ۵ دستگاه اتوبوس VIP را می‌توان نام برد./

نظر شما