شناسهٔ خبر: 61187 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی خبر داد

بارندگی در جنوب غرب، شمال غرب و مرکز کشور

آب و هوا امروز و فردا در دامنه‌های جنوبی البرز و جنوب غرب، شمال غرب و مرکز کشور ابرناکی و بارش باران و در ارتفاعات البرز و زاگرس بارش برف و مه پیش‌بینی شده است.

به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی از سمت غرب و جنوب غرب به کشور از بعدازظهر امروز اظهار داشت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۳۹۷/۸/۲۴ در جنوب غرب، شمال غرب، مرکز، بخش‌هایی از یزد، دامنه‌های جنوبی البرز در زنجان، قزوین، البرز و تهران ابرناکی و بارش باران خواهیم داشت و در بخش‌های جنوبی کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد نیز رخ خواهد داد.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از بارش برف و مه طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در ارتفاعات البرز و زاگرس شامل ارتفاعات شمال غرب، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و غرب لرستان خبر داد.

این مسئول یادآور شد: شدت بارش چهارشنبه در گیلان و ارتفاعات البرز و از بعدازظهر چهارشنبه در خوزستان، شمال بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب اصفهان و شمال و شرق فارس است.

وظیفه، سه‌شنبه شرق خلیج فارس و غرب تنگه هرمز و روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه غرب و مرکز خلیج فارس و سواحل بوشهر و خوزستان را به سبب وزش باد شدید موقت، رگبار باران و رعد و برق؛ مواج پیش‌بینی نمود.