شناسهٔ خبر: 61210 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه و عکس شهر جدید پرند/ تأکید بر شناخت پتانسیل‌های اجتماعی شهرهای جدید

شهر جدید پرند مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با تأکید براینکه در شهر جدید پرند حدود ۹۵ هزار واحد مسکن مهر وجود دارد گفت: هنوز ۲۵ هزار واحد از مساکن مهر این شهر افتتاح نشده که ما باید علاوه بر تلاش در جهت رفع مشکلات ساختمانی  و زیرساختی به طور همزمان به مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز توجه کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه و عکس شهر جدید من در شهر جدید پرند با حضور محسن وطن‌خواهی مدیرعامل شرکت عمران پرند، امام جمعه و فرماندار این شهر جدید برگزار شد.

وطن‌خواهی در این مراسم با بیان اینکه در۲۶ سال گذشته این منطقه تنها یک بیابان بود ولی امروز به یک شهر با جمعیت قابل توجهی تبدیل شده است گفت: هرچند که شهر جدید پرند تا رسیدن به یک شهر ایده‌آل هنوز راه زیادی در پیش دارد اما باید به این موضوع توجه کنیم که کلانشهری مانند تهران سابقه‌ای ۲۱۰ ساله در پایتختی کشور دارد ولی از عمر شهر پرند تنها ۲۶ سال می‌گذرد که خوشبختانه با وجود این زمان کم پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.

وطن‌خواهی با بیان اینکه امیدواریم تا پرند نیز در ۱۰ سال آینده با وجود تمامی مشکلات به شهری با معیارهای متوسط رو به بالا تبدیل شود گفت: درحال حاضر ۱۷ شهر جدید در کشور شناخته شده هستند که شرکت عمران شهرهای جدید به جد در تلاش است تا مشکلات و نواقص آن‌ها را رفع نماید.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با تأکید براینکه در شهر جدید پرند حدود ۹۵ هزار واحد مسکن مهر وجود دارد گفت: هنوز ۲۵ هزار واحد از مساکن مهر این شهر افتتاح نشده که ما باید علاوه بر تلاش در جهت رفع مشکلات ساختمانی  و زیرساختی به طور همزمان به مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز توجه کنیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از وقت ما در شرکت عمران به طور روزانه صرف رفع مشکلات و خدمات مسکن مهر می‌شود اما ما همواره سعی کردیم رسالت خود در حوزه فرهنگی را نیز فراموش نکرده و از آن غافل نشویم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند ادامه داد: متأسفانه در حال حاضر تعلق خاطر مردم و ساکنان شهرهای جدید به این مناطق بسیار کم است که برگزاری اینگونه مراسم‌ها باعث بهبود آن می‌شود.

به گفته وطن‌خواهی ساکنان شهرهای جدید از حضور پتانسیل‌های اجتماعی شهرهای خود بی‌خبر هستند که این افراد باید در جلساتی این چنینی معرفی و شناخته شوند.

گفتنی است در پایان این مراسم به برندگان این مسابقه لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد./