شناسهٔ خبر: 61267 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در ۲۴ آبان‌ماه برگزار شد:

اولین سمپوزیوم راهکاهای علمی توسعه و اشتغال‌زایی در شهر جدید گلبهار

همایش اولین سمپوزیوم راهکاهای علمی توسعه و اشتغال‌زایی در شهر جدید گلبهار در تاریخ در ۲۴ آبان‌ماه با شرکت مسئولان، اساتید، نخبگان، صاحب نظران، دانشجویان و سرمایه گذاران بخش خصوصی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، در این نشست علمی که به همت شهرداری و شرکت عمران شهر گلبهار و مرکز مدیریت کاربردی دانشگاه واقع در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، جمعی از مسئولین کشوری، استانی و منطقه ای در زمینه های مختلف علمی و اقتصادی جهت ارائه راهکارهای توسعه و اشتغال زایی به تبادل نظر پرداختند.

در این سمپوزیوم مشاورتهیه کننده طرح جامع شهر جدید گلبهار به تشریح ساختار طراحی شهری این شهر جدید پرداخت و در انتها با حضور مسئولین استانی و شهرستانی  این طرح رونمایی شد.

مهم ترین هدف این نشست علمی به کارگیری بنیه علمی و تخصصی جوانان دانشگاهی در حل مسائل و موضوعات شهری و منطقه ای با تکیه بر خرد جمعی بوده است.

این همایش در ۵ کارگروه علمی،اجرایی (گیاهان دارویی و صنعتی)( معماری و شهرسازی)( گردشگری و صنایع دستی)( فرهنگ وقف علم و فناوری) و (انرژی و امور زیر بنایی) برگزار شد.

اختتامیه اولین سمپوزیوم راهکارهای علمی توسعه و اشتغال زایی بعدازظهر امروز با ارائه مصوبات کارگروه ها و هم اندیشی راهکارهای اجرایی مصوبات با حضور روسا و دبیران کارگروه ها برگزار شد و در پایان بیانیه این همایش قرائت خواهد گردید.

لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از دستاوردهای علمی و داروهای گیاهی نیز برپا شد که مورد استقبال خوب شرکت کنندگان در این همایش قرار گرفت.