شناسهٔ خبر: 6131 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مه‌ولات در نوروز تصادف منجر به فوت بر اثر خستگی و خواب‌آلودگی نداشت/ پذیرایی از ۱۵ هزار مسافر نوروزی

جاده رئیس اداره راه و شهرسازی مه ولات از پذیرایی از ۱۵ هزار زائر و مسافر در ایام نوروز ۹۴ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي، حسین شیرمحمدیان گفت: باتوجه به قرار گیری شهرستان مه ولات در کریدور شمال جنوب کشور و میزبانی مسافران استان های اصفهان، شیراز، چابهار و مسافرین تهران و شمال کشور و دارا بودن مسیرهای یکنواخت فاقد جاذبه، این اداره در ایام نوروز در یکی از پارکینگ های محور سه راهی مهنه- سه راهی شادمهر با هدف ایجاد رفاه و رفع خستگی و جلوگیری از خواب آلودگی رانندگان اقدام به برپایی کانکس خدمت رسانی و ارائه چای، آب شرب و آب جوش رایگان کرده است.

در این استراحتگاه موقت علاوه بر استقرار کانکس اقامه فریضه نماز اول وقت و سرویس بهداشتی سیار و نصب بنرهای دارای  توصیه های ایمنی، بسته های فرهنگی شامل نقشه راه های کشور  و برشورهای آموزشی و گردشکری مورد نیاز مسافران نیز ارائه شده است.

وی همچنین افزود: در روز طبیعت با مشارکت اداره محیط زیست شهرستان جهت جلوگیری از رهاسازی زباله در پارکینگ ها و حاشیه راه ها نایلون های زباله بین مسافران توزیع شد.

شیر محمدیان با اشاره به ابراز رضایت بیش از ۹۰ درصد مسافران از اقدام اداره راه و شهرسازی مه ولات طی نظر سنجی صورت گرفته، در تبیین اقدامات قبل از شروع تعطيلات نوروز اين اداره افزود: این اداره علاوه بر بازبینی کلیه راه های حوزه استحفاظی همراه با کارشناسان پلیس راه با انجام گشت های شبانه و بازبینی روشنایی ها نسبت به رفع نواقص اقدام نموده است.

وی شستشوی علائم جاده ای، تجدید خط کشی ۱۵۰ کیلومتر از راه ها، نظافت پارکینگ ها را از مهمترین اقدامات جهت استقبال از مسافران نوروزی دانست و افزود: خوشبختانه به اذعان پلیس راه شادمهر در محور مذکور تصادف فوتی ناشی از خستگی و خواب آلودگی اتفاق نیافتاده است./

نظر شما