شناسهٔ خبر: 61435 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته پایانی آبان ماه ۹۷ :

۱۶ پرونده در کمیته فنی شهر اسفراین مورد بررسی قرار گرفت

جلسه سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از بررسی ۱۶ پرونده در کمیته فنی شهر اسفراین در هفته پایانی آبان ماه ۹۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل  راه و شهرسازی خراسان شمالی دادجو بیان کرد:این جلسه با حضور اعضا محترم در هفته پایانی آبان ماه ۹۷برگزار شد.

وی گفت:در کمیته فنی شهر اسفراین تعداد ۱۶ فقره پرونده مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به ضرورت تامین پارکینگ عمومی در سطح شهر،نقشه های یک مورد پارکینگ عمومی در خیابان امام خمینی بررسی و مقرر گردید پس از انطباق با الزامات مقررات ملی ساختمان در جلسه آتی مطرح گردد.

همچنین طرح توجیهی انجمن حمایت از زندانیان جهت احداث مجتمع تجاری – اموزشی زمین واقع در بلوار مدرسی بررسی و با توجه به عام المنفعه بودن پروژه مذکور و در جهت حمایت از خانواده زندانیان با این طرح موافقت گردید.

سرپرست معاونت  شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در ادامه افزود: همچنین از دیگر موضوعات در این کمیته فنی  حذف گذر، اصلاح قوس نقشه جامع به نقشه طرح تفصیلی و صدورپروانه اراضی قولنامه ای زیر حدنصاب در این شهرستان بودکه مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما