شناسهٔ خبر: 61447 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مداح خبر داد:

موافقت رئیس سازمان برنامه‌وبودجه با نصب ۲۰۰۰ سامانه هوشمند به روش BOT

دوربین نظارتی راه‌ها معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه با نصب و راه‌اندازی ۲۰۰۰ دوربين ثبت تخلف سرعت در جاده‌های مواصلاتی كشور، به روش BOT موافقت كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومي سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، فرامرز مداح عضو هيأت عامل اين سازمان اظهار داشت: معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه با نصب و راه‌اندازی ۲۰۰۰ دوربين ثبت تخلف سرعت در جاده‌های مواصلاتي كشور به روش BOT موافقت كرد.

وی افزود: در راستای ارتقای ايمنی در جاده‌های كشور و بهره‌گيری از سيستم‌های حمل‌و‌نقل هوشمند، دكتر نوبخت معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه با برگزاري تشريفات جذب سرمايه‌گذاري براي اجرای ۲۰۰۰ دوربين ثبت تخلف سرعت، به روش ساخت (نصب)، بهره‌برداری و واگذاری (BOT) و تضمين بازپرداخت سرمايه مورد نياز موافقت كرد.

عضو هيأت عامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در ادامه اظهار داشت: پروژه يادشده شامل ۴۰۰۰ دوربين ثبت تخلف سرعت است كه در دو مرحله فراخوان جذب سرمايه‌گذار اجرا خواهد شد و اعتبار پيش‌بيني شده براي مرحله اول حدود ۱۰ هزار ميليارد ريال است.

گفتنی است فراخوان مرحله اول طی هفته آتی اعلام می‌شود.

نظر شما