شناسهٔ خبر: 61474 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی بیان کرد:

باید اقتصاد بندر خرمشهر زنده و پویا شود

محمد علی حسن‌زاده معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سازمان بنادر کشور آمادگی دارد که بیشترین تسهیلات را به سرمایه‌گذاران در بندر خرمشهر اعطا کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، محمد علی حسن‌زاده امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بندر خرمشهر، اظهار کرد: تودیع و معارفه‌ها امری طبیعی در مدیریت‌ها و سازمان‌ها است و مدیران باید از زمان و فرصت‌ها به نحواحسن استفاده کنند.

وی عنوان کرد: سازمان بنادر کشور مدتی قبل برای نخستین‌بار مصوبه‌ای تحت عنوان «سند چشم انداز سازمان بنادر و دریانوردی» را طراحی کرد، این طرح برای اقدامات در عرصه بندری، دریایی، کشتیرانی و بازرگانی در سطح کشور خواهد بود و با رفتن و آمدن اشخاص این سند مخدوش نخواهد شد.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بندر خرمشهر توان ایفای نقش مهم در بحث ترانزیتی را دارد و همه ما باید کمک کنیم تا از این امتیاز ممتاز استفاده لازم برده شود.

حسن‌زاده عنوان کرد: بندر خرمشهر روزی ۶۰ درصد تجارت دریایی کشور را به دوش داشت، اما این جایگاه به دلیل تحمیل جنگ تنزل یافت

وی اظهار کرد: باید اقتصاد بندر خرمشهر پویا و صنایع و فعالیت‌های ارزش افزوده در این بندر مهم و با سابقه مستقر شود تا بندر خرمشهر رونق یابد.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سازمان بنادر کشور آمادگی دارد که بیشترین تسهیلات را به سرمایه‌گذاران در بندر خرمشهر اعطا کند و هر آن چه را که در بضاعت این سازمان است برای بندر خرمشهر در دستور کار قرار دهد، چرا که این وظیفه ملی ما به حساب می‌آید.

نظر شما