شناسهٔ خبر: 61485 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راه و شهرسازی جاسک خبر داد:

تکمیل پروژه‌های شهرستان جاسک چشم انتظار تامین بودجه

پروژه رئیس راه و شهرسازی شهرستان جاسک عنوان کرد: برخی از پروژه ها به علت عدم تخصیص اعتبار بلاتکلیف مانده و به اتمام نرسیده است از این رو به دلیل نبود بودجه کافی، منجر به تطویل زمان پروژه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان، امین کوپشی در خصوص پروژه‌های راهسازی این شهرستان گفت : محور کاشی کرتی لیردف به طول ۲۶کیلومتر در فاز اول با ۱۰۰درصد پیشرفت فیزیکی و مبلغ قرارداد ۶۸۵میلیارد ریال انجام شده است، و هم ‌اکنون فاز دوم پروژه به طول ۲۴کیلومتر، با مبلغ قرارداد ۵۸۹ میلیارد ریال و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

کوپشی اضافه نمود:قطعه بعدی پروژه به طول ۲۲ کیلومتر در سالهای آینده اجرایی خواهد شد.وی در خصوص پل های شریفی ۱، ۲، و ۳ نیز بیان کرد: پل شریفی ۱ به طول ۲۴۰ متر و مبلغ قرارداد ۸۹ میلیارد ریال با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است. پل شریفی ۲ به طول ۲۲۰ متر و پل شریفی ۳ به طول ۲۶۰ متر با مبلغ کلی قرداد ۲۳۷ میلیارد ریال به ترتیب با ۱۰ و ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در جاده جاسک جگدان (بشاگرد) در حال اجرا است.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان جاسک در ادامه در خصوص روند احداث راههای روستایی تشریح کرد: راه روستایی سران به طول سه کیلومتر با پیشرفت فیزیکی۷۰ درصد و اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال، راه روستایی بارشکان به طول ۱۲۰۰ متر با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد و اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، راه روستایی زوادو به طول سه کیلومتر با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، راه روستایی گشنی به طول هشت کیلومتر با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال ، راه روستایی کیدر به طول ۱۰ کیلومتر با ۲۵ درصد پیشرفت و اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال و راه روستایی جگین بالا به طول ۱۷ کیلومتر با پیشرفت ۲۰ درصد و اعتبار مورد نیاز ۸۰ میلیارد ریال در مرحله برگزاری مناقصه جهت تکمیل این راهها می باشد.

وی از پروژه‌های در حال ساخت سالن ورزشی نیز سخن به میان آورد و گفت: سالن‌های چند منظوره ورزشی مربوط به همه و برای شهرستان ها حیاتی است، لذا می طلبد مسئولان توجه ویژه ای به این مقوله داشته باشند. متاسفانه سالن ورزشی روستای جاسک کهنه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال و سالن ورزشی روستای گابریک با اعتبار ۶ میلیارد ریال به دلیل عدم تخصیص اعتبار لازم با ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی بلاتکلیف مانده است.

 

نظر شما