شناسهٔ خبر: 61518 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

اجرای طرح بهسازی در آزادراه قم-تهران

محمدرضا زید آبادی رئیس نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم از اجرای طرح بهسازی در آزادراه قم-تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم ، در راستای صیانت و تسهیل تردد در سومین محور ترافیکی کشور، طرح بهسازی آزادراه قم-تهران اجرایی شد.

محمدرضا زیدآبادی گفت: با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزون بر ۵/۱۵ کیلومتر از لاین غربی آزادراه قم-تهران بهسازی می شود.

محمدرضا زیدآبادی رئیس نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم ضمن اعلام خبر فوق افزود: از نیمه دوم مهرماه سال جاری طرح بهسازی این آزادراه مهم کشور اجرایی گردید.

وی در خصوص بازه زمانی تکمیل این طرح نیز عنوان کرد: با عنایت به سرعت مناسب اجرای پروژه انشاالله در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا پایان آذرماه امسال تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

زیدآبادی طول اجرایی پروژه بهسازی لاین  غربی آزادراه قم-تهران را بالغ بر ۵/۱۵ کیلومتر عنوان کرد و تصریح نمود: هزینه اجرایی این پروژه ۵۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می باشد.

رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم در خصوص مشخصات اجرایی این پروژه مطرح کرد: تاکنون افزون بر ۵/۶ کیلومتر از لاین غربی (در چهار باند) آزادراه قم-تهران در راستای اجرای این طرح روکش گردیده و ۹ کیلومتر الباقی در حال  لکه گیری هندسی، بمنظور بهسازی می باشد.

وی در خصوص دیگر مشخصات فنی این پروژه نیز اضافه کرد: در راستای اهداف پروژه عملیات درزگیری با قیر پلیمری به میزان ۲۲۰۰۰ متر طول صورت گرفته است.

وی در خاتمه ضمن تاکید بر ضرورت رعایت جوانب ایمنی توسط رانندگانی که از محل اجرای پروژه عبور می نمایند، خواستار تعامل و همکاری بیشتر این عزیزان با مجریان طرح شد.

نظر شما