شناسهٔ خبر: 61528 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه‌آهن تهران:

حل مشکلات قطارهای حومه‌ای پایتخت مهم‌ترین دغدغه ریلی شهروندان است/مشکلات قطارهای حومه‌ای تهران با جدیت دنبال می‌شود

عابدین هادی نژاد مدیرکل راه‌آهن تهران با حضور در مرکز سامد استانداری تهران با مردم به‌صورت مستقیم گفتگو و تصریح کرد: بیشترین مشکلات مطرح‌شده از سوی شهروندان مربوط به مسائل قطارهای حومه‌ای پایتخت است که رفع این مسائل با جدیت دنبال می‌شود.

عابدین هادی نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و  شهرسازی در خصوص حضور خود در مرکز سامد استانداری تهران و پاسخگویی پیشنهادات، انتقادات و شکایات مسافرین و شهروندان از طریق تماس تلفنی گفت: برگزاری این‌چنین برنامه‌ها با شهروندان و همکاران را امری مهم  است و به همین خاطر بعد از هماهنگی لازم با استانداری ۴۸ ساعت قبل برنامه اطلاع‌رسانی آغاز کرده و تلاش شد تا مردم پایتخت از این رویداد مطلع شوند.

وی بابیان اینکه در جهت اطلاع‌رسانی دو اقدام از سوی راه‌آهن و استانداری  تهران صورت گرفت افزود: از سوی راه‌آهن منطقه تهران به‌وسیله اطلاع‌رسانی عمومی در مسیر مسافران در پایانه مسافربری و از سوی استانداری در شبکه ۵ تلویزیون و رادیو تهران پاسخگویی بنده به اطلاع عموم مردم پایتخت رسید.

هادی نژاد با اشاره به اینکه طی دو ساعت حضور در سامانه سماد ۱۶ نفر برای طرح مشکلات و مسائل خود با این سامانه تماس گرفتند اظهار کرد: بیشترین موضوعات به مسائل مربوط به قطارها، شغلی و حقوقی بود که از میان مسائل مطرح‌شده مشکلات قطارهای حومه‌ای بیشترین تماس را به خود اختصاص داده بود.

وی بابیان اینکه بسیاری از تماس‌های گرفته‌شده توسط مردم حومه تهران برای مشکلات مربوط به قطارهای حومه‌ای بود افزود:بسیاری از مسائل مطرح‌شده در همان زمان تماس پیگیری و پاسخگویی شد و برخی از مسائل نیاز به رسیدگی بیشتر نیاز داشت که با دریافت راه‌های تماس مخاطب پس از بررسی‌های بیشتر در اسرع وقت به موارد مطرح‌شده آن‌ها نیز به‌صورت رسمی پاسخ داده خواهد شد.

مدیرکل راه‌آهن تهران درمجموع این اقدام را امری مثبت و در جهت شنیدن صدای مخاطبان و مردم دانست و افزود: در ارتباط با مردم نتایج بسیار خوبی حاصل شد زیرا از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند به‌راحتی و بدون مراجعه حضوری، درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولان استان مطرح و پیگیری کنند.

لازم به ذکر است در اجرای دستور نهاد ریاست جمهوری در خصوص حضور فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان تهران در اداره کل بازرسی و پاسخگویی در مرکز سامانه سامد (تلفن ۱۱۱)،‌ عابدین هادی نژاد مدیرکل راه‌آهن تهران از ساعت ۹ تا ۱۱ سه‌شنبه، ۲۹ آبان ماه با حضور در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) اداره کل بازرسی استانداری تهران، پاسخگوی تماس‌های تلفنی مسافرین و شهروندان بود.

برچسب‌ها:

نظر شما