شناسهٔ خبر: 61553 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان صورت گرفت:

نشست هم انديشی پيشكسوتان صنوف حمل ونقلی در خصوص مسائل جاری حمل ونقل

جلسه داریوش باقرجوان نشستی با حضور پیشكسوتان صنعت حمل و نقل ، رانندگان وسائط نقلیه سنگین كالای شهرستان بندرعباس ، هیئت مدیره انجمن سواری كرایه ،معاونین مسؤلین حوزه حمل و نقل برگزار كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان ، داریوش باقرجوان نشستی با حضور پیشكسوتان صنعت حمل و نقل ، هیئت مدیره صنوف شركت‌های داخلی كالا و مسافر، رانندگان وسائط نقلیه سنگین كالای شهرستان بندرعباس ، هیئت مدیره انجمن سواری كرایه  ،معاونین مسؤلین حوزه حمل و نقل برگزار كرد.

داریوش باقرجوان هفته وحدت را كه به مناسبت میلاد با سعادت نبی اكرم (ص) است را گرامی داشت و گفت :وحدت یعنی یكی شدن ، برادری ، انسجام و وحدت جمعی مهمترین مسئله امت اسلامی است.

مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به همین منظور از پیشكسوتان حمل و نقل كه به صورت معنوی یاور اداره كل بوده اند تشكر و قدردانی كرد و گفت امید است كه استان هرمزگان ، بندر شهید رجایی و باهنركه قلب كشور است را با تلاش ها و متحد بودن و هم اندیشی به جلو ببریم .

وی افزود: با توجه به تحریم‌هایی كه در سطح كشور پیش آمده و دربرگیرنده استان‌ها و قطعا سایر آحاد جامعه و سیستم‌های دولتی میباشند خاطر نشان كرد:شركتها و موسسات ، انجمن‌ها كارهای بسیار خوبی انجام داده‌اند امید است در بحث حمل و نقل و جاده‌ای از نقطه نظرات پیشكسوتان بهره‌مند شویم تا بتوانیم با تلاش و متحد شدن صنعت حمل و نقل را رونق دهیم.

نظر شما