شناسهٔ خبر: 61570 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

عضو هيات عامل سازمان بنادر خبر داد؛

حمايت همه جانبه سازمان بنادر از پروژه راه دسترسي بندر نوشهر

محمدرضا اللهیار معاون مهندسی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پروژه راه دسترسی بندرنوشهر در سه فاز توسط پیمانکار اجرایی می شود و در مجموع در مدت سه سال به بهره برداری کامل می رسد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي، محمدرضا اله یار در نشست بررسی راهکارهای اجرایی پروژه راه دسترسی بندرنوشهر، افزود: تعامل شهر و بندر و حمایت همه جانبه دیگردستگاه های اجرایی ذیربط، زمینه اجرای این پروژه را در دهه فجرسال جاری همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی فراهم خواهد ساخت.

وی با اشاره به حمایت همه جانبه سازمان بنادرودریانوردی از پروژه راه دسترسی بندرنوشهر ابراز امیدواری کرد: این پروژه در سه فاز توسط پیمانکار اجرایی می شود و در مدت سه سال به بهره برداری کامل خواهد رسید.

در این نشست محمدتقی انزان پور؛ مدیرکل بنادرودریانوردی استان مازندران با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده سال های اخیر در خصوص احداث راه دسترسی بندرنوشهر ابراز امیدواری کرد که با اجرای این پروژه مشکلات ناشی از تردد کامیون ها در سطح شهربرطرف شود و این امر مستلزم وفاق و همدلی بین تمامی مسئولان ذیربط است.

قاسم احمدی؛ نماینده مردم نوشهر،چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حمایت های همه جانبه وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی از این پروژه مهم و حیاتی، خواستار همکاری دیگر دستگاه های اجرایی ذیربط برای عملیاتی شدن پروژه راه دسترسی بندرنوشهرشد.

وی ایجاد بندرخشک و تأمین اراضی پشتیبانی را از ضرورت های توسعه همه جانبه بندر با سابقه نوشهر برشمرد و گفت: با اجرای این پروژه های مهم زیربنایی شاهد رونق بیش از پیش این بندرباشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ؛ امام جمعه شهرستان نوشهر با اشاره به طولانی شدن روند احداث راه دسترسی بندرنوشهرخاطرنشان کرد: متأسفانه علیرغم تلاش های صورت گرفته در دو دهه گذشته هنوز این پروژه اجرایی نشده است.

به گزارش سازمان بنادر و دريانوردي، وی افزود: با توجه به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آغاز عملیات اجرایی این پروژه در دهه فجر سال جاری می تواند هدیه خوبی برای مردم منطقه باشد.

نظر شما