شناسهٔ خبر: 61576 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

یک نماینده مجلس مطرح کرد؛

ضرورت توسعه گردشگری دریایی در سواحل شمال کشور/خط کشتیرانی انزلی و گرگان فعال شود

شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه گذاران برای توسعه صنعت گردشگری دریایی حاضر به همکاری و سرمایه گذاری هستند چرا که این نوع از سرمایه گذاری ربطی به تحریم و چالش های آن ندارد و سرمایه گذاران اطمینان دارند که سود خواهند برد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شمس‌الله شریعت‌نژاد درباره توسعه گردشگری دریایی در سواحل شمال و هدایت سرمایه‌گذاری‌ها به این سمت، افزود: یکی از دغدغه‌های کهداریم این است  که گردشگری دریایی با توجه به پتانسیل ایران، رشد پیدا نکرده است.

وی تصریح کرد: طبق بررسی های صورت گرفته، تقاضا برای گردشگری دریایی زیاد است و خیلی از مردم خواهان این هستند که مانند جنوب، خدمات گردشگری دریایی دریافت کنند.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه گذاران برای توسعه صنعت گردشگری دریایی حاضر به همکاری و سرمایه گذاری هستند چرا که این نوع از سرمایه گذاری ربطی به تحریم و چالش های آن ندارد و سرمایه گذاران اطمینان دارند که سود خواهند برد.

وی گفت: موضوع حمایت همه جانبه سازمان بنادر و دریانوردی از گردشگری دریایی را باید رسانه ای تر کرد به گونه ای که فعالان این حوزه با فرصت های سرمایه گذاری این بخش آشنا شوند.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، شریعت نژاد خاطرنشان کرد: در گذشته خط کشتیرانی انزلی به گرگان فعال بوده است ولی چون این امر متولی نداشت رها شد، حال با توسعه فعالیت های سازمان بنادر و دریانوردی در این حوزه می توان خطوط کشتیرانی که غیرفعال هستند را مجدد احیا کرد.

نظر شما