شناسهٔ خبر: 61614 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی:

بازگشایی محور پاتاق به همت راهداران کرمانشاه/تلاش برای رفع ترافیک محور پاتاق با همکاری پلیس راهور/ مردم از تردد غیر ضروری خودداری کنند

شهرام آدم نژاد معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی از پاکسازی و بازگشایی یک لاین از محور پاتاق استان کرمانشاه که بر اثر ریزش سنگ مسدود شده بود، خبر داد و گفت: با توجه به ترافیک سنگین در این مسیر مردم از تردد عیر ضروری خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی شهرام آدم نژاد معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله زده استان کرمانشاه اظهار داشت:  زلزله‌ای به قدرت  ۶.۴ ریشتر باعث ریزش کوه در مسیر پاتاق و مسدود شدن بخشی از این محور شد اما با همت و تلاش راهداران خدوم استان کرمانشاه عملیات پاکسازی سطح محور انجام و بازگشایی شد.  

وی افزود: به دلیل بسته بودن یک لاین از محور پاتاق پیش از بازگشایی آن هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در این محور هستیم که خوشبختانه با همکاری نیروهای پلیس راهور ناجا در حال تلاش برای روان سازی ترافیک هستیم.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: از مردم درخواست می‌شود از تردد غیرضروری در این مسیر خودداری کنند.

آدم نژاد در ادامه بیان داشت: در سایر راه‌های استان کرمانشاه از جمله راه‌های روستایی و درون شهری هیچ‌گونه مسدودی از سوی مسئولان استانی اعلام نشده و گزارش‌ها حاکی از ترافیک عادی است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای راهداری هم اکنون در حالت آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت ریزش احتمالی عملیات پاکسازی و بازگشایی محورها را  انجام دهند.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: اکیپ های راهداری نیز برای بازدیدهای میدانی و امدادرسانی در راه های روستایی و فرعی هم اعزام شده اند و گزارش تمامی اقدامات از سازمان ها و مجموعه ها ادر اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد.

آدم نژاد یادآور شد: با مدیران راه و شهرسازی استان های کرمانشاه، ایلام و همدان صبحت شده است و هر سه مجموعه به صورت آماده باش قرار دارند و استعدادهای وزارت راه و شهرسازی به صورت آماده و فعال در استان کرمانشاه و استان های همجوار است تا اگر مشکلی بود به عنوان کمک به محل اعلام و اعزام شوند.

این مقام مسئول همچنین گفت: در حال حاضر مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه در ستاد بحران حضور دارد و در حال ارایه گزارش در این زمینه است.

گفتنی است، این زمین لرزه ساعت ۲۰ و ۷ دقیقه امشب(۴ آذر) در حوالی سرپل ذهاب رخ داد. این زمین لرزه در عمق ۷ کیلومتری زمین رخ داده است. مرکز این زمین لرزه ۱۷ کیلومتری سرپل ذهاب و ۱۸ کیلومتری قصرشیرین بوده است. شدت این زمین لرزه به حدی بود که در اکثر شهرهای استان و حتی شهرهای استانهای همجوار نیز احساس شد.

برچسب‌ها:

نظر شما