شناسهٔ خبر: 61624 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان خبر داد:

متصرفان زمین در شهرستان لامرد و مهر در چنگال قانون گرفتار شدند

رفع تصرف با گشت زنی نیروهای یگان حفاظت این اداره کل به صورت شبانه روزی چند مورد تصرف اراضی ملی در شهرستان مهر و لامرد شناسایی شد و پس از تشکیل پرونده به محاکم قضایی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان ، محمدرضا باقری فرد مدیر کل در خصوص تصرف اراضی در دو شهرستان مهر و لامرد اظهار داشت: با گشت زنی نیروهای یگان حفاظت این اداره کل به صورت شبانه روزی چند مورد تصرف اراضی  ملی در شهرستان مهر و لامرد شناسایی شد و پس از تشکیل پرونده به محاکم قضایی معرفی شدند.

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان افزود: پس از بررسی های صورت گرفته در محاکم قضایی تصرف دو زمین یکی در شهر لامرد با ۴۷۰ متر مربع به ارزش یک میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال و دیگری به متراژ ۵۱۳ متر مربع در بخش گله دار شهرستان مهر به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال مورد تایید قرار گرفت و با حکم قضایی توسط ماموران یگان حفاظت این اداره کل قلع و قمع شد و از متصرفیان باز پس گرفته شد.

محمد رضا باقری فرد از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تصرف و ساخ و ساز غیر قانونی در حوزه استحفاظی این اداره کل با شماره ۰۷۱۵۲۲۴۱۳۶۰ مدیریت املاک و حقوقی این اداره کل تماس حاصل نمایند.

نظر شما