شناسهٔ خبر: 61632 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور رئیس بنیاد مستضعفان ، نماینده مجلس و جمعی از مسئولیت استانی صورت گرفت:

بازدید از محور رمشک ، ناگ و گوتیج شهرستان قلعه گنج

بازدید سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان ، نماینده مجلس و جمعی از مسئولیت استانی از محور رمشک ، ناگ و گوتیج شهرستان قلعه گنج بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان جنوبی ، رضا آزادی مسئول راه و شهر سازی شهرستان قلعه گنج در حاشیه این بازدید بیان داشت :محور رمشک ،ناگ،گوتیج با آنتنی پیزگی به طول کل ۲۸کیلومتر که ۱۲کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۶/۰۰۰میلیون ریال آسفالت و ۴کیلومتر با اعتبار۲۵/۰۰۰میلیون ریال آماده آسفالت می باشد.

۱۲کیلومتر باقی مانده درحال اجرای زیر سازی و ابنیه فنی و به  اعتبار بالغ بر ۱۳۰/۰۰۰میلیون ریال جهت تکمیل این پروژه مورد نیاز است.

با تکمیل این پروژه ۹۳۴خانوار با جمعیتی بالغ بر ۳۸۶۳نفر از راه روستایی مناسب بهره مند می شوند.

رضا آزادی در ادامه بازدید از پل رمشک گفت:پل رمشک با ۵دهانه ۵متری به طول ۲۳متر با اعتبار هزینه شده ۱۲/۰۰۰میلیون ریال تکمیل شد.

لازم  به ذکر است :با تکمیل محوررمشک ، ناگ ،گوتیج و پل رمشک ارتباط جنوب استان کرمان با شهرستان نیک شهر در استان سیستان و بلوچستان که بندر چابهار به جنوب کرمان وصل می کند  و نقش مهم در توسعه منطقه جنوب کرمان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی به ویژه بهبود ترانزیت کالا،ارتباط با سواحل مکران و توسعه صنعت گردشگری را دارد.

نظر شما