شناسهٔ خبر: 61650 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه:

فرودگاه کرمانشاه در زمین‌لرزه آسیب ندیده است/ پشتیبانی از عملیات امداد هوایی در فرودگاه کرمانشاه

فرودگاه کرمانشاه مدیرکل فرودگاه کرمانشاه با اشاره به اینکه این فرودگاه در اثر زمین‌لرزه آسیب ندیده است، گفت: در حال حاضر عملیات پروازی در فرودگاه کرمانشاه دایر است و پشتیبانی عملیات امدادی از طریق این فرودگاه انجام می‌شود.

مجتبی بیاتی، مدیرکل فرودگاه کرمانشاه در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با بیان اینکه زلزله روز گذشته سرپل ذهاب اخلالی در عملکرد فرودگاه ایجاد نکرده است، گفت: عملیات پروازی فرودگاه بدون هیچ تاثیرپذیری از زلزله، از همان لحظات ابتدایی وقوع زمین‌لرزه دایر است و فرودگاه بدون هیچ مشکلی به خدمت‌رسانی مشغول است.

وی با بیان اینکه زمین‌لرزه هیچ خسارتی به فرودگاه کرمانشاه وارد نکرده است، افزود: بعد از وقوع زمین‌لرزه، تمام چک‌های اضطراری مورد نیاز انجام شده و در این چک‌ها مشخص شد که هیچ آسیبی به فرودگاه و زیرساخت‌های آن وارد نشده است.

بیاتی با اشاره به نقش فرودگاه در امدادرسانی پس از وقوع زمین‌لرزه گفت: پشتیبانی تمام هلی‌کوپترهای امدادی که پس از زلزله به خدمت‌رسانی مشغول هستند، در فرودگاه کرمانشاه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هنوز هیچ برنامه‌ای برای انجام پروازهای باری پشتیبانی در این فرودگاه اعلام نشده است، اما فرودگاه برای انجام احتمالی این پروازها آمادگی کامل دارد. 

نظر شما