شناسهٔ خبر: 61683 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختياري خبر داد:

رفع تصرف بیش از ۹۲۹ هزار مترمربع از اراضی چهارمحال و بختیاری

داریوش حسینی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال ۹۵ تاکنون متراژ بیش از ۹۲۹ هزار و ۸۲۳ متر مربع از اراضی استان رفع تصرف شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری ، داریوش حسینی با اشاره به اینکه یگان حفاظت از اراضی چهارمحال و بختیاری از سال ۹۵ شروع به فعالیت کرده است، گفت: از ابتدای فعالیت این یگان تاکنون ۱۳۲ مورد رفع تصرفات فوری غیرقانونی به متراژ بیش از ۹۲۹ هزار و ۸۲۳ متر مربع و ارزش ۵۴۳ میلیارد و ۲۹۳ میلیارد و ۲۸۰ هزار ریال در استان انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کل احکام قضائی اجرا شده در این مدت ۵۴ مورد بوده است، افزود: این احکام در اراضی استان به متراژ یک میلیون و ۳۴۳ هزار و ۳۲۴ متر مربع و به ارزش ۵۶۶ میلیارد و ۵۸۸ میلیون و ۲۸۲ هزار و ۵۰۰ ریال اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه اراضی تحت پوشش این یگان در استان ۲۴ هزار و ۹۶۷ هکتار است، ادامه داد: از این میزان ۱۴ هزار ۱۷۸ هکتار دارای سند و مابقی فاقد سند ثبتی هستند.

حسینی اضافه کرد: این یگان حفاظت با سه نیروی نظامی، چهار نیروی سازمانی، ۹ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت در استان فعالیت می‌کند.

نظر شما