شناسهٔ خبر: 61716 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان:

تسهیل روند خدمت‌رسانی در ملاقات مردم با مسئولان

جلسه طی ۴ ساعت متوالی به همراه مدیران مربوطه حوزه های مختلف با درخواست کنندگان دیدار نمود و گفت: ملاقات مردم با مسئولان، روند خدمت‌رسانی را تسهیل می‌کند

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان،در راستای برگزاری این ملاقات " حسن ربانی ارشد" با بیان این نکته که خدمت به خلق خدا، در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت، ارزش و ثواب فراوانی دارد ، افزود: رفع مشکلات ارباب رجوع را برای خود ودیگر همکارانم در این اداره کل لازم وضروری میدانم.

وی از نزدیک با برخی از مراجعین دیدار کرد و پس از استماع مشکلات آنها دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات صادر نمود.

وی اظهار داشت: بیشترین مشکلاتی که از سوی مردم عنوان شد در زمینه املاک و حقوقی و مسکن مهر بود که مورد بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است ملاقات مردمی مدیرکل بصورت مستمر و هفتگی برگزار می گردد و مراجعین می توانند با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی استان همدان قسمت روابط عمومی  فرم مربوط به این ملاقات را دریافت نمایند./

نظر شما