شناسهٔ خبر: 61720 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی انجام شد:

ابقای مهرآبادی در جایگاه قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر

احمد اصغری مهرآبادی وزیر راه و شهرسازی طی حکمی احمد اصغری مهرآبادی را به عنوان قائم‌مقام وزیر در طرح مسکن مهر منصوب و ابقاء کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی طی حکمی احمد اصغری مهرآبادی را به عنوان قائم‌مقام وزیر در طرح مسکن مهر منصوب و ابقاء کرد.

متن حکم به شرح زیر است:

جناب آقای احمد اصغری مهرآبادی

سلام علیکم

با توجه به مراتب تعهد، تخصص و سابقه طولانی جنابعالی در امر زمین و مسکن و با توجه به ضرورت اتمام و تحویل پروژه‌های مسکن مهر، همچنان به عنوان قائم‌مقام وزیر در طرح مسکن مهر منصوب و ابقاء می‌گردید. جهت نیل به هدف مذکور موارد زیر را مدنظر قرار دهید.

۱- به منظور انجام هماهنگی‌های لازم در امور مسکن مهر در وزاتخانه، شورایی تحت عنوان شورای مسکن مهر با مسئولیت اینجانب و نایب‌رئیسی جنابعالی تشکیل می‌شود. اعضای این شورا عبارتند از وزیر راه و شهرسازی، قائم‌مقام وزیر در طرح مسکن مهر، معاون امور مسکن و ساختمان، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، مدیرعامل بانک مسکن و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جلسات شورا همه هفته روزهای شنبه در دفتر اینجانب برگزار خواهد شد.

۲-پیگیری و انجام هماهنگی لازم بین دستگاه‌های عضو شورا و همچنین با دستگاه‌های کشوری و لشکری از طریق جنابعالی صورت خواهد گرفت.

در انجا این مأموریت مهم، کلیه معاونین محترم، مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و مدیران کل راه و شهرسازی کمال همکاری را با جنابعالی خواهند داشت.

تصمیمات جنابعالی به عنوان نماینده تام‌الاختیار اینجانب لازم‌الاجراست.

امید است با توکل به خداوند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری، سیاست‌ها و تأکیدات رئیس‌جمهور محترم درخصوص تکمیل و تحویل پروژه‌های مسکن مهر به متقاضیان عزیز موفق و مؤید باشید.گزارش عملکرد جنابعالی هر دو هفته یکبار تهیه و ارائه گردد.

محمد اسلامی

 

لازم به ذكر است اين انتصاب با طي كردن مراحل قانوني و دريافت مجوزهاي لازم صورت گرفته است.

 

 

نظر شما