شناسهٔ خبر: 61763 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل بیان کرد:

راهداران آماده اجرای طرح زمستان بیدار

جلسه مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از آمادگی راهداران سخت کوش برای اجرای طرح زمستان بیدار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل ،علی رحمتی که در جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در استانداری سخن میگفت با اشاره به ساخت یک راهدارخانه در مسیر پیست اسکی آلوارس گفت:این راهدارخانه با اعتبار  ۱میلیارد و۲۸۰میلیون تومان احداث میشود که زمین آن تسطیح واکنون در مرحله مناقصه می‌باشد.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل با اشاره به وجود ۶روستا در مسیر گردشگری آلوارس خاطر نشان کرد:با استقرار این راهدارخانه در منطقه آلوارس وتجهیز وآماده سازی ماشین آلات راهداری وبا تلاش شبانه روزی راهداران مسیر ۶ روستا برف روبی خواهد شد تا گردشگران زمستانی در این مسیر هیچگونه مشکلی نداشته و با اطمینان اردبیل را مقصد سفر زمستانی خود انتخاب کنند.

مدیرجهادی استان اردبیل تصریح کرد:برای بهره برداری کامل از این راهدارخانه جهت استفاده مسافران در فصول برفی از مسئولان استانی انتظار داریم در تخصیص اعتبارات راهداری اهتمام ویژه ای داشته باشند.

عضو شورای اداری استان اردبیل گفت:همه ساله راهداران زحمتکش وپرتلاش این اداره کل عملیات زمستانی از جمله برف روبی، نمک پاشی و بازگشایی را با قوت تمام انجام میدهند امسال نیز راهداری استان با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات و۴۵۰ نیروی انسانی در تمام محورهای استان آماده انجام عملیات زمستانی هستند .

در ادامه این جلسه استاندار اردبیل، فرمانداران سرعین و مشگین شهر ومدیرکل میراث فرهنگی استان در سخنان جداگانه ای با اشاره به اهمیت اجرای طرح زمستان بیدار و شناساندن قابلیت های گردشگری استان از تلاش های اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل در بازگشایی محورها و حضور فعال در طرح زمستانی قدردانی کرد.