شناسهٔ خبر: 61805 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف تكریم ارباب رجوع و پیگیری رفع مشكلات مردم؛

برگزاری ۱۴۶ جلسه ملاقات مردمی توسط مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در سال ۹۷

جلسه با هدف تكریم ارباب رجوع و پیگیری رفع مشكلات مردم، تعداد ۱۴۶ جلسه ملاقات مردمی توسط مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در سال ۹۷ برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی: محمدرضا مرتضوی رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی این اداره كل با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تاكنون بیش از ۱۴۶ جلسه ملاقات حضوری و دیدار چهره به چهره با حضور شخص مدیركل راه و شهرسازی استان، معاونت های این اداره كل با شهروندان و خدمت گیرندگان این اداره کل برگزار شده است.

وی افزود: در این ملاقات ها ، ضمن رسیدگی به مشكلات و مسایل شهروندان و ارباب رجوع این اداره کل دستورات لازم به منظور بررسی فرایندهای اجرای کار به جهت رفع سریع تر مشكلات مردم، برای معاونین و كارشناسان مربوطه صادر شده است.

مرتضوی اظهار داشت: برنامه ملاقات مردمی مدیرکل راه وشهرسازی خراسان رضوی هر هفته روزهای شنبه به صورت مداوم انجام می شود که این امر باعث افزایش ارتباط با آحاد شهروندان و كاهش دوباره كاری در انجام مراحل كار می شود و انجام مراحل اداری اموری كه با مشكل مواجه شده اند، با سرعت بیشتری پیگیری و مرتفع می گردد.

وی تصریح كرد: درخواست ملاقات عمومی یکی از خدمات الکترونیک این اداره کل است که متقاضیان می توانند با مراجعه به پورتال این اداره كل به آدرس razavi.mrud.ir  و تکمیل فرم های درخواست ملاقات اقدام نمایند.

نظر شما